ככל הנראה, מרבית משתמשי הטוויטר ברחבי העולם נתקלו לא פעם במצב שבו הם נאלצו לפצל את הציוץ לשניים או אפילו שלושה חלקים. לעיתים נאלצים לוותר על מילות קישור בשביל להכניס את הכל בציוץ אחד. הבוקר (רביעי) דווח בבלוג הרשמי של החברה כי הם עומדים להתחיל בפיילוט שבמסגרתו משתמשים נבחרים יוכלו לכתוב ציוצים באורך של 280 תווים, פי 2 מהאורך האפשרי כיום.

בפרסום בבלוג שנכתב על ידי מנהלת בחברה נכתב: "כשאני מצייצת באנגלית אני מוצאת את עצמי מגיעה למגבלת 140 התווים במהרה, ונאלצת להשמיט מילים משמעותיות בשביל לקצר. לעומת זאת, כשמצייצים בשפות כמו סינית, יפנית וקוריאנית, שבהן אפשר להעביר יותר מידע באמצעות פחות מילים, אין את הבעיה הזו".
המנהלת הוסיפה כי השינוי יהיה זמין תחילה רק למספר מצומצם של אנשים, ובמרבית השפות פרט לסינית, יפנית וקוריאנית". היא סיכמה ואמרה כי "אנחנו נרגשים מאוד לקראת השינוי". השינוי מתרחש מספר חודשים אחרי שטוויטר הכריזה כי התיוג של אדם בתגובות לא ייספר כתווים בציוץ.

הדעות בקרב משתמשי הטוויטר חלוקות. רבים חושבים כי הרחבת מספר התווים דווקא תפגע ברשת. תגובות נוספות התייחסו בלעג לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שמרבה לפרסם את הגיגיו בטווויטר על פני יותר מציוץ אחד, וכעת השאלה היא אם הוא יסתפק בציוץ אחד כל פעם, או שפשוט יאריך את הדברים.