אחת לתקופה אנו שומעים על מבצעי 'חבר מביא חבר'. חברות וארגונים רבים, בעיקר בתעשיית ההייטק מציעות הטבות מפתות לעובדים שיסייעו בגיוס הטאלנט הבא לחברה. חברת הביג דאטה רדיס לאבס בהחלט מפנקת את העובדים שלה שיצליחו לעמוד במשימה. העובדים שיצליחו לשדך בין חבריהם ובין החברה צפויים לזכות בבונוס שיגיע לסכום של לא פחות מאשר 7,000 דולר.



בנוסף, החברה מציעה חופשה זוגית ביעדים אקזוטיים בלפלנד, בריביירה הצרפתית או חופשה מפנקת בלונדון. שווי כל ההטבות עומד על כ-50,000 ש"ח לעובד שיפנה שני חברים למשרת CLUSTER ARCHITECT ו-SOLUTION ARCHITECT. השווי המוערך של החופשה כ-25,000 ש"ח, כאשר רדיס לאבס מעניקה את ימי החופש למימוש ההטבה על חשבונה.



"בעקבות סגירת סיבוב ההשקעה אנחנו נמצאים בתנופת גיוס מאסיבית. והקמפיין שבא בעקבות כך עושה גלים גדולים בחברה", מציינת דירקטורית משאבי אנוש בחברה עדי שטרן, "אין לנו ספק שהעובדים בחברה הם השגרירים הטובים ביותר שלנו, ואנו מאמינים כי בעזרתם נאייש את התפקידים הפתוחים בעובדים הטובים ביותר בתעשייה. כאלה שיסייעו בהמשך צמיחתה של החברה".



כל מה שהחברה מבקשת מעובדיה היא להפנות חברים שאינם קיימים אצלה במאגר וכמובן מתאימים להגדרות המשרה. במידה והחבר מתקבל לחברה, העובד מקבל את הבונוס מיד עם תחילת עבודתו של החבר. "אמנם נהוג ומקובל בחברות אחרות להמתין מספר חודשים עד למתן הבונוס, אך אנו סומכים על עובדינו שיעשו את ההתאמה הטובה ביותר לחברה", מוסיפה שטרן. מעבר לכך ברדיס לאבס ברחבי העולם נפתחו כעת 50 משרות בכל התחומים בהן פיתוח, מוצר, תמיכה, שיווק ומכירות.



רדיס לאבס הוקמה שנת 2011 על ידי עופר בנגל ויפתח שולמן ומשרתת למעלה מ-70,000 חשבונות, בהם 7,400 ארגונים בינלאומיים. מערכת ערכת ניהול מסדי הנתונים רדיס פותחה בשנת 2009 על ידי סאלווטורה סאן-פליפו, העומד בראש צוות פיתוח הקוד הפתוח בחברת רדיס לאבס. החברה מעסיקה כיום 140 עובדים ומגייסת 50 נוספים. כאמור, באחרונה, החברה השלימה סבב גיוס בהיקף של 44 מיליון דולר.