אפליקציית המסרים המידיים וואסטאפ אישרו בטעות שמועה לפיה הם עובדים על פיתוח של שיחות וידאו קול קבוצתיות. הדבר הופיע בצילום מסך שעלה לבלוג הרשמי של החברה, כחלק מהפוסט שבו הם מציגים את יכולות שיתוף המיקום בזמן אמת. באחת התמונות שעלו לפוסט ובהן נראה עובד החברה משתף את מיקומו בשיחה קבוצתית, נראים בצד ימין של המסך שני אייקונים לביצוע שיחה ולביצוע שיחת וידאו - דבר שעד כה התאפשר רק בצ'אטים אישיים.
הדבר מאפשר הדלפה שפורסמה לפני מספר ימים באתר ובחשבון הטוויטר WABetaInfo, הידוע כמהימן בנושאים הקשורים לוואטסאפ. באתר דווח כי הפיתוח צפוי להגיע לכלל המשתמשים באפליקציה רק בשנה הבאה, שכן הוא נמצא בשלבי פיתוח התחלתיים בלבד. 

צילום מסך של התיעוד, כפי שהופיע בבלוג החברה


כזכור, בשבוע שעבר הודיעו בבלוג הרשמי של וואטסאפ, אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית, נכתב כי החל מהעדכון הבא למכשירי האייפון והאנדרואיד, תתווסף אפשרות לשיתוף מיקום פיזי ומעקב אחרי איש קשר בזמן אמת. הדבר יהיה אפשרי בשיחה פרטית או בקבוצה. אפשרות שיתוף המקום תתבסס על רכיב ה־GPS בטלפון החכם ויוצג על מפה. העדכון יאפשר גם הפעלת אפליקציית ניווט שתוביל למקום שבו המשתמש השני נמצא, אם אתם מעוניינים להיפגש.
 
בפרסום נכתב: "מדובר בפיצ'ר חדש שמאפשר לך לשתף את המיקום שבו אתה נמצא עם בני משפחה או חברים. אם אתה נפגש עם אנשים או נמצא בדרכך למקום מסוים, כך תוכל לתת לאנשים שאתה אוהב את האפשרות לדעת איפה אתה נמצא. מיקום לייב הוא דרך פשוטה לאפשר להם גישה למידע הזה. אתה יכול לבחור עם מי לשתף את המיקום שלך ולאיזה פרק זמן, וכמו כן באפשרותך לבחור להפסיק את השיתוף של המיקום או לאפשר לאישור להפסיק אחרי פרק זמן מסוים. הפיצ'ר יהפוך זמין בשבועות הקרובים, ואנחנו מקווים שתאהב את זה".