עכשיו זה רשמי: אפל העלתה היום (שלישי) לאתר הרשמי שלה פוסט ובו מצוין כי מכשיר הדגל של החברה, האייפון X, יגיע לארץ ביום חמישי, ה-23.11. זמן קצר לאחר ההודעה הרשמית, הרשתות החלו בפרסום המחירים הרשמיים של המכשירים. רשת iDigital צפויה לקיים לילה לבן של מכירות, בלילה שבין ה-22.11-23.11 בחנות שנמצאת בדיזנגוף סנטר בתל אביב. הדגם עם ה-64 ג'יגה יעלה 4,899 שקלים והדגם עם ה-256 ג'יגה יעלה 5,599 שקלים. 



אייפון X . צילום: GERRY IMAGES
אייפון X . צילום: GERRY IMAGES


ברשת iStore  ציינו כי יערכו הפנינג לילה לבן בסניף שנמצא ברחוב דיזנגוף בתל אביב, בלילה שבין ה-22.11-23.11. בנוסף, תופעל עמדת התנסות לטובת הלקוחות. לילה לבן יערך בסניפי הרשת ביום רביעי בחצות (בין 22-23/11). כמו כן פורסמו גם המחירים: 64 ג'יגה יעלה 4,829 שקלים, 256 ג'יגה יעלה 5,529  שקלים. 

ב-iStore וב-iDigital הדגישו כי לאור הביקוש הרב, תינתן עדיפות למי שירכוש מכשיר בלילה לבן/ 

המכירה של מכשיר הדגל החדש של החברה, שהוכרז בספטמבר האחרון, החלה במספר מדינות ביום שישי האחרון, ולוותה בתמונות המוכרות של עשרות אנשים ממתינים מחוץ לחנויות החברה שעות רבות. המכירה בחנויות החלה בין היתר בארצות הברית, קנדה, בריטניה וגרמניה. בנוסף, דווח כי מספר שעות לפני התחלתה הרשמית, למעלה מ-300 מכשירים נגנבו מהרכב של חברת UPS שהוביל אותם לחנות.

המכירה המוקדמת החלה שבוע לפני כן באתר הרשמי של החברה, ומלאי המכשירים הזמין נגמר בתוך כחצי שעה, כשהלקוחות הראשונים שהצליחו לרכוש את המכשיר, יוכלו לקבל אותו בימים הראשונים של המכירה. לא ידוע כמה מכשירים הוקצבו למכירה המוקדמת, אך על פי דיווחים לא מאומתים מדובר ב-2-3 מיליון יחידות כעת, וגורמים מעריכים כי סך הכל יהיו זמינות כ-20 מיליון יחידות. 
 
המכירה החלה בצל דיווחים על קשיים בייצור המכשיר, בשל תקלות וקשיים בפיתוח המנגנון המאפשר פתיחת נעילה באמצעות זיהוי פנים.