אחרי שמיליוני יחידות של אייפון X נמכרו עד כה ברחבי העולם, כ-25 משתמשים מדווחים בימים האחרונים על שתי תקלות מוזרות. התקלה הראשונה היא פס ירוק שמופיע בצידו הימני או השמאלי של המסך. בנוסף, משתמשים המתגוררים באזורים קרים, התלוננו כי בתוך מספר שניות המסך מפסיק להגיב. עם זאת, על פי הדיווחים נעילה ופתיחה מחדש של המכשיר מתקנת את הבעיה. על פי הדיווחים, התקלה לא ייחודית לאזור מסוים, והופיעה אצל משתמשים במספר מדינות שונות.



אחד הלקוחות כתב בפורום של אחד האתרים: "שיחקתי עם המכשיר החדש שלי, ופתאום הופיע קו בהיר בצידו של המסך". משתמש אחר כתב בפורום התמיכה של אפל: "פתאום הופיע קו ירוק בצידו הימני של המכשיר". לדברי מרבית המשתמשים, התקלה הופיעה לאחר שימוש קצר במכשיר, ולא עם הוצאתו מהקופסא. בנוסף, הם טענו כי נעילת המסך, או כיבוי והדלקה מחדש של המכשיר לא סייעו בפתרון התקלה.



ייתכן כי הבעיה נובעת מכך שלמכשיר יש מסך OLED, שכן בעבר קרו תקלות דומות במכשירי גלקסי. אפל סירבו להגיב בנושא התקלה המדוברת.


בתוך כך, מספר משתמשי אייפון X דיווחו במהלך סוף השבוע כי הם חוו תקלות המכשיר, בזמן ששהו במקום קר. התקלות התרחשו למרות הבטחת החברה כי המכשיר יפעל גם בטמפרטורות נמוכות מאוד. גולש באתר Reddit כתב: "שתי שניות אחרי שיצאתי, המכשיר הפסיק להגיב". בדומה לתקלה של הופעת הקו הירוק, גם במקרה הזה כיבוי והדלקה מחדש של המכשיר לא עזרו.



אפל הגיבו לאתר the loop בהקשר לתקלה הקשורה לקור: "אנחנו מודעים לכך שהמסך של האייפון X מפסיק להגיב, באופן זמני, בעת יציאה לקור. אחרי מספר שניות הבעיה מסתדרת, ובעדכון הגרסא הבא היא צפויה להיפתר לחלוטין".