חברת יורוקום, הנציגה הרשמית של Nokia בישראל, הודיעה היום (שלישי) כי תשיק החל מהשבוע הבא, את מכשירי הסמארטפון של  Nokia מבית היצרנית הפינית HMD GLOBAL . המכשירים ישווקו אצל המפעילות הסלולריות וברשתות השיווק המובחרות. סדרת הסמארטפונים שתושק תכלול תחילה ארבעה מכשירים: Nokia 3, 5 Nokia ,Nokia 6 ומכשיר הדגל Nokia 8. ההשקה מגיעה לאחר שביולי האחרון הושקה גרסא מחודשת של המכשיר FP Nokia 3310. כמו כן, צפויים להגיע לישראל הדגמים הבאים של המותג, כשהם ייצאו.



המכשיר מדגם Nokia3 בעל מסגרת אלומיניום מעוצבת עם גב Polycarbonate, מסך עם תצוגה ברורה וחדה המאפשרת קריאה נוחה גם בתאורת יום. במכשיר פועל מעבד של חברת MTK עם זיכרון RAM של 2 ג'יגה, אחסון פנימי של 16 ג'יגה וואפשרות הרחבת זיכרון באמצעות כרטיס זיכרון עד 128 ג'יגה. מסך המכשיר הינו מסך בגודל 5 אינץ', המצלמה הראשית של המכשיר ברזולוציה של 8 מגה פיקסל יחד עם פלאש לד, והמצלמה הקדמית הינה של 8 מגה פיקסל בעלת זווית צילום רחבה. הסוללה של המכשיר מגיעה עם קיבולת של 2630mAh, הוא תומך בדור רביעי בכל המפעילות הסלולריות ומריץ את מערכת ההפעלה Pure Android 7.0 Nougat.

המכשיר יגיע בצבעים לבן ושחור ויעלה החל מ-699 שקלים

נוקיה 3

 
המכשיר Nokia5 עשוי מיחידת אלומיניום אחת, ונהנה מעיצוב נקי ללא קווי אנטנה. במכישר פועל מעבד של חברת  Qualcomm עם זיכרון RAM של 2 ג'יגה, אחסון פנימי של  16 ג'יגה וניתן להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס, עד גודל של 128 ג'יגה. מסך המכשיר הינו בגודל 5.2 אינץ׳, המצלמה האחורית שלו ברזולוציה של 13 מגה פיקסל יחד והמצלמה הקדמית הינה של 8 מגה פיקסל, בעלת זווית צילום רחבה. הסוללה בקיבולת של 3000mAh והוא תומך בכל המפעילות הסלולריות ומריץ את מערכת ההפעלה Pure Android 7.1.1 Nougat.

המכשיר יהיה זמין בצבעים שחור וכסף ויעלה החל מ-999 ש"ח

נוקיה 5




המכשיר Nokia6 מיוצר מיחידת אלומיניום אחת וכולל מצלמת 16 מגה פיקסל, עם phase detection autofocus לצילום תמונות חדות במיוחד, שני רמקולים איכותיים לחוויית סאונד עשירה ומעבד של חברת Qualcomm. המכשיר יגיע עם זיכרון RAM של שלושה ג'יגה וזיכרון פנימי של 32 ג'יגה, ויתמוך בהגדלת הזיכרון באמצעות כרטיס זיכרון עד גודל של 128 ג'יגה. המכשיר צויד במסך בגודל 5.5 אינץ׳ במצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל יחד עם פלאש לד כפול ומצלמה קדמית של שמונה מגה פיקסל, בעלת זווית צילום רחבה. בנוסף, הסוללה בעלת קיבולת של 3000mAh. הוא תומך בדור רביעי בכל המפעילות הסלולריות, ומריץ את מערכת ההפעלה Pure Android 7.1.1 Nougat.

המכשיר יהיה זמין בצבע שחור בלבד ויעלה החל מ-1,199 ש"ח.

נוקיה 6
המכשיר מדגם Nokia8 הוא הטלפון הסלולרי הראשון המאפשר שימוש במצלמה הקדמית והאחורית סימולטנית, תוך פיצול המסך הן לתמונות והן לצילום וידיאו ושיתוף וידאו בזמן אמת באמצעות Facebook Live ו YouTube. בנוסף, למכשיר טכנולוגיית הקלטה ייחודית באמצעות שלושה מיקרופונים המאפשרת הקלטת סאונד ב-360 מעלות, באיכות נאמנה למקור. במכשיר פועל מעבד של חברת  Qualcomm עם שמונה ליבות, זיכרון RAM של 4 ג'יגה, זיכרון פנימי של 64 ג'יגה ואפשרות הרחבה עד 256 ג'יגה. מסך המכשיר הינו מסך בגודל 5.3 אינץ' והוא מצויד בשתי מצלמות ראשיות - אחת של 13 מגה פיקסל צבעוני והשנייה של 13 מגה פיקסל מונוכרום, בעלות עדשות של חברת ZEISS ובעלות מייצב אופטי. המצלמה הקדמית הינה של 13 מגה פיקסל והסוללה בקיבולת של 3090mAh והוא תומך בדור 4.

המכשיר יגיע בצבע כחול מבריק ויעלה 1,999 ש"ח
 
נוקיה 8