לא סתם איביי נחשב לאחד האתרים האהובים על הישראלים - הוא יחסית קל לשימוש, ניתן לשלם בו באמצעות פייפל ומבחר המוצרים בו רב. מסקר שפרסמה החברה לקראת חודש הקניות עולה כי כשני שליש מהישראלים שקונים באינטרנט ציינו כי איביי הינו אחד האתרים הראשונים שהם יבדקו במהלך החודש.



איך נרשמים?


הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להיכנס לכתובת https://www.ebay.com



בצד השמאלי העליון של התמונה, מופיע הכיתוב: Hi! Sign in or register ובשביל להירשם, יש ללחוץ על המילה register.





בחלון שמופיע יש להתחיל ולמלא באנגלית את הפרטים: שם פרטי, שם משפחה, כתובת מייל שאליה יגיעו כל הפניות מהאתר, וסיסמא שבה ייעשה שימוש בכל פעם שמתחברים לאתר.





בלשונית החיפוש ניתן להקליד את סוג המוצר שמחפשים, למשל iphone 7 black case. בכל חיפוש יכולים להיתקל במאות אלפי מוצרים, ובשביל לצמצם את התוצאות ניתן להיות יותר ספיצפיים - למשל לציין את שם החברה או הצבע של המוצר. בנוסף, ניתן ללחוץ על המילים all catagories כדי לבחור קטגוריה ספציפית של חיפוש. ניתן ללחוץ על המילה advance כדי להגיע לחיפוש יותר מדויק:








בוחרים במוצר ובדף שעולה ניתן לבחור צבע, דגם, מידה וסוג של הפריט. בנוסף, מצוין האפשרויות הניתנות לבחירה תלויות בסוג המוצר. בנוסף, ניתן לראות כמה יחידות נמכרו מהמוצר, ולבחור כמה יחידות מעוניינים לרכוש. בצד ימין מוצג שם המוכר, מספר הרכישות שבוצעו מהמוצרים שלו והדירוג הסופי שהמוכר קיבל.





אחרי שמוצאים את המוצר יש שתי אפשרויות - Add to watch list, להוסיף לרשימת הפריטים האהובים, מה שאומר שתוכלו להיכנס לרשימה מאוחר יותר ולרכוש את הפריט. זו אפשרות יעילה כשמתלבטים האם לקנות את המוצר, ובתקופות שלפני ימי המבצעים השונים.



אפשרות נוספת היא כפתור כחול עם הכיתוב buy it now. לחיצה עליו מובילה אותנו לחלון הרכישה שנראה כך:





ניתן לבחור האם לשלם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות paypal. מומלץ לשלם באמצעות paypal או כרטיס אשראי נטען של הדואר.



החלון הבא שמגיעים אליו הוא חלון של אישור ההזמנה. הדבר הבא שצריך לזכור זה לשים לב שפריט אכן מגיע בתוך פרק הזמן שהמוכר התחייב אליו, ובמידה ולא לפנות אליו ולבקש זיכוי כספי.





קנייה נעימה