המחקר, המאפיין את שוק האון ליין המקומי ואת העדפותיו של צרכן האינטרנט הישראלי, חושף עוד כי הישראלים מתכוננים מראש לתקופת הסיילים הגדולה במהלך חודש נובמבר. כל ישראלי שני מתכנן ליהנות ממגוון המבצעים והמחירים האטרקטיביים המציעים אתרים בארץ ובעולם במסגרת "בלאק פריידיי", וכרבע מהישראלים מתכוננים גם ל"יום הרווקים הסיני" שנחגג ברחבי העולם והרשת לפני כשבועיים.
מהמחקר עולה כי 70% מהקונים בחודש נובמבר נערכים מראש לקניות: 52% מהם משווים מחירים, 39% שומרים מוצרים ב"סל הקניות" ו-18% אף חוסכים כסף מראש עבור הקניות באינטרנט שיבצעו במהלך חודש נובמבר.
עלייה גדולה בקרב הקונים ברשת נרשמה בקרב בני 60+: בשלוש השנים האחרונות כ-41% מקרב הגולשים בני 60+ החלו לקנות ברשת, ולמעלה מ-40% מהם ציינו כי בכוונתם להגדיל את היקף הקניות בשנת 2018.
כפי שעולה מהמחקר, הישראלים מגלים מודעות רבה לאפשרויות הקנייה המגוונות העומדות בפניהם, ברכישה מאתרים מקומיים ובינלאומיים. המדינות והאזורים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים הם: ארה"ב (94%), סין (82%) ואירופה (44%). אתרי הקניות הבינלאומיים שבהם מעדיפים הישראלים משתתפי המחקר לקנות הם: eBay, עלי אקספרס, אמזון, נקסט, ASOS, ודיל אקסטרים. אתרי הקניות הישראליים המועדפים: גרופון, זאפ (השוואת מחירים), וואלה שופס, קסטרו ועזריאלי.קום.