אתם מגיעים לרגע בו אתם מתמסרים אחד לשנייה, שולפים את הקונדום, ופתאום נדלק האור הסגול שמתריע כי האדם עמו אתם עומדים לשכב נושא עמו מחלה שאתם לא תשמחו לקבל. תכירו את אחד המוצרים המרתקים ביותר, שעל פי החברה שמייצרת אותו, כבר עניין למעלה מ-900 אלף איש.



מדובר ב- i.con, קונדום חכם, אשר מתהדר בכינו הקונדום הראשון החכם בעולם. מדובר בטבעת, אשר מתחברת בעצם לקונדום ונותנת למשתמש את האפשרות למדוד את הביצועים, במגוון תנוחות, ואף מאתרת מחלות מין כגון סיפיליס וקלידיה. המוצר, אשר ייצא אל השוק בתקופה הקרובה, כבר זמין להזמנה בבריטניה, וצפוי לעלות כ-74 דולרים.



אז איך זה עובד? הקונדום מבטיח תשובה לכל שאלה בוערת שהיתה לכם אי פעם בחיי המין שלכם. אל חשש, אם תחששו מהשימוש בה, אז תדעו שהיא מגיעה עם אפליקציה שבעצם אוספת את הנתונים עליכם, ומשחררת לכם תוצאות בזמן אמת ולאחר מכן. כך תדעו איך תשרפו הרבה קלוריות, עד כמה אתם מצליחים להחזיק מעמד, ומהי המהירות בה אתם נעים. הוא גם יספור לכם את מספר הפעמים שעשיתם סקס, ואפילו את מספר התנוחות שבהם הצלחתם לעמוד.



כמו כן, הוא צפוי להגיד לכם איפה אתם עומדים יחסית לאנשים אחרים שמשתמשים באפליקציה מבחינת השאלות שהגדרתם, ובגלל שאתם כל כך בטוחים בעצמכם, מה אכפת לכם להשוות? המכשיר מגיע עם שנת אחריות אחת, והטעינה שלו מתבצעת על ידי מיקרו USB וכל טעינה שלו תחזיק מעמד במשך 6-8 שעות. זה יעבוד עם קומבינציה של ננו-צ'יפ וחיישנים.



ברשת מקבלים את המוצר בברכה, אבל התהיות לגביו גם מדאיגות. אחד הגולשים שאל מה יקרה אם הקונדום יתפוצץ כמו כמה מכשירים חכמים אחרים, חלק טענו כי אם המידע הזה משותף, אז הגענו לקץ החברתיות בעולם. לקח לחברה 3 שנים להוציא את זה לשוק, בהחלט לא קוויקי.