לא רק בשוליים: כך גילו כלי תקשורת המיינסטרים את תוכניות הרדיו האינטרנטיות

הפודקאסטים נמצאים בכל מקום. מתאגיד השידור כאן, דרך "לונדון את קירשנבאום" ועד גלי צה"ל וחינוכית 23. "עלותם יותר נמוכה והם עשויים ביתר תשוקה, וללא צורך לפרנס הרבה עובדים"

כרמית ספיר ויץ צילום: מעריב אונליין
אולפן הקלטות
אולפן הקלטות | צילום: אינג אימג'
3
גלריה
"הגיע הזמן לשנות את אופי הדיון הציבורי". הפודקאסט של ציפי לבני. צילום מסך
"הגיע הזמן לשנות את אופי הדיון הציבורי". הפודקאסט של ציפי לבני. צילום מסך | "הגיע הזמן לשנות את אופי הדיון הציבורי". הפודקאסט של ציפי לבני. צילום מסך

זהו אולי תור הזהב מבחינת תוכן, אבל מרבית הקהל עדיין נמצא מחוץ למשחק. “ההמונים עדיין לא צורכים את זה, ויש לכך שתי סיבות: מבחינה

ד״ר אורן מאיירס. צילום: יאיר גיל
ד״ר אורן מאיירס. צילום: יאיר גיל | ד״ר אורן מאיירס. צילום: יאיר גיל

אגב, כבר לפני שנתיים, פרסם "הניו יורק טיימס" כתבה על הנושא החם והעדין. “לצרכן הפודקאסטים הממוצע מאוד קשה לדעת עד כמה מה שהוא מאזין לו הוא בחסות מסחרית או ממומן על ידי פרסומות, אבל בסופו של דבר מי שקובע את התוכן המערכתי הוא אדם עם אוריינטציה עיתונאית", מוסיף דודזון.

“זה תלוי בכישרון שלהם ובהפקה שלהם. אני חושב שיש מעט מאוד אנשים בעולם שבתור אינדיבידואלים מסוגלים להחזיק פודקאסט. הפודקאסטים האיכותיים בעולם עוסקים בסיפורים. אין פה טריק; פשוט עושים עיתונות מעולה".

תגיות:
רדיו
/
פודקאסטים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף