אפל מסרה הבוקר (שישי) כי תשחרר בימים הקרובים עדכון מיוחד למערכת ההפעלה iOS שתתקן את תקלת האבטחה שהשאירה את לקוחות החברה שגלשו באמצעות דפדפן safari פגיעים למתקפות האקרים. מייקרוסופט, גוגל ומוזילה (מפתחת הדפדפן פיירפוקס) הסבירו בשיחה עם סוכנות הידיעות רויטרס כי תיקוני האבטחה שביצעו, בעקבות החשיפה על פרצת האבטחה אצל אינטל, לא מגינים על צרכני אפל. 
העובדה שלא משנה באיזה דפדפן הלקוחות ישתמשו, הספארי או כל דפדפן אחר שניתן להורדה במכשירים, מותיר את המשתמשים פגיעים למתקפת האקרים ולמעשה מסכנת את אותם. עם זאת, ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו הדגישה כי לא ידועים להם מקרים לפיהם האקרים ניסו לנצל את הפרצה עד כה.
בהצהרה שהועלתה מוקדם יותר היום לאתר החברה נכתב: "כל מחשבי המק והמכשירים הפועלים על מערכת ההפעלה iOS חשופים לפרצת האבטחה שנתגלתה מוקדם יותר השבוע. עם זאת, העדכונים האחרונים ששוחררו למערכת ההפעלה אמורים להגן על המשתמשים ולא להאט את המכשירים. בנוסף, המכשירים חשופים גם כן לסוג התקפה שניתן להפעלה באמצעות קוד שנשתל בדפי אינטרנט. עם זאת, מכשירי האפל ווטש אינם חשופים לפגיעה".

מאינטל נמסר כי עד כה שוחררו עדכונים למרבית המעמדים שהושקו בחמש השנים האחרונות. בהודעה שהועברה לעיתונאים נכתב כי "עד סוף השבוע הבא צופה אינטל לשחרר עדכונים ליותר מ-90% מהמעבדים שיצאו לשוק בחמש השנים האחרונות". הם הוסיפו כי "השפעת העדכונים על ביצועי המערכות תלויה בעיקר בעומס העבודה, וכמי המשתמש הממוצע לא ירגיש את ההשפעה, שתפחת עם הזמן". 
כזכור, פרצת האבטחה נחשפה ברביעי האחרון. מאז הפרסום, גוגל ומייקרוסופט הודיעו למשתמשים איזה מוצרים הושפעו מכך. לדברי גוגל, משתמשי האנדרואיד, מוגנים מהפרצות, במידה והורידו את עדכוני הגרסא האחרונים.