פייסבוק בודקת אפשרות לקשר בין שתיים מהאפליקציות הפופולריות שנמצאות בבעלותה - הרשת החברתית אינסטגרם ואפליקצית ההודעות וואטסאפ, כך דווח הבוקר (ראשון) בתקשורת האמריקאית. על פי הדיווחים, משתמשי אינסטגרם יוכלו להתחיל לשתף את הסטורי שהם יצרו - ולהפוך אותו לסטורי בוואטסאפ. הוא צפוי לשמור על הצורה שבה הוא נערך באינסטגרם, כולל הפילטרים והמחיקה האוטומטית אחרי 24 שעות. בנוסף, הסטורי ייהנה מיכולות ההצפנה של וואטסאפ, שהופכות את הצפייה בו לבלתי אפשרית למשתמשים שאינם מורשים. 

על פי הדיווחים, האפשרות עדיין לא זמינה לכלל משתמשי אינסטגרם, אלא למספר מצומצם בלבד בברזיל. מדובר באפשרות שצפויה לחסוך למשתמשים זמן, שכן היא תאפשר להם לפרסם את אותו התוכן בשתי פלטפורמות. נכון לחודש נובמבר האחרון, כ-300 מיליון משתמשים העלו סטורי לאינסטגרם מדי יום, ולוואטסאפ ישנו מספר דומה של משתמשים. 
דובר פייסבוק הסביר לאתר הטכנולוגיה tech crunch: "אנחנו בודקים אפשרויות שיכולות לשפר את חווית השימוש באינסטגרם, ולהפוך אותה לקלה יותר עבור המשתמשים, כדי שאלה יוכלו לשתף את החוויות שלהם עם האנשים החשובים להם".

במידה והאפשרות תהפוך זמינה לכלל המשתמשים, לא ברור האם היא תהיה פופולרית, שכן ייתכן שחלק מהאנשים לא ירגישו בנוח לפרסם את התכנים מהאינסטגרם בוואטסאפ, ולהיפך. אפשרות העלאת סטורי לאפליקציית המסנג'ר, הצ'אט של פייסבוק, אינה פופולרית כל כך בקרב המשתמשים.