חברת וואווי הודיעה היום (רביעי) במהלך תערוכת הטכנולוגיה CES המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, כי השחקנית גל גדות נבחרה לככב בקמפיין המלווה את השקת סדרת המכשירים מייט 10 של החברה. המכשירים הושקו בארץ בסוף דצמבר האחרון, ובארצות הברית בתחילת השבוע. מדובר במכשירים הכוללים יכולות רבות של בינה מלאכותית. גדות כיכבה בעבר בקמפיינים הישראלים של סדרת מכשירי ה-P8 ו-P9 בארץ. 

זהו אינו הקמפיין הבינלאומי היחיד שהוונדר וומן הישראלית קטפה השבוע. אמש פורסם כי היא תהיה הפנים הבינלאומיות של חברת האיפור רבלון. היא חשפה את דבר הקמפיין בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.
בתוך כך, בחודש דצמבר האחרון, מגזין פורבס פרסם את רשימת השחקנים שהכניסו הכי הרבה כספים בקופות לשנה החולפת, והכוכבת הישראלית דורגה במקום הראשון מבין הנשים, עם הכנסות של 1.4 מיליארד דולר משני הסרטים בהם גילמה את דיאנה פרינס, "וונדר וומן" ו"ליגת הצדק".

"וונדר וומן" בבימויה של פטי ג'נקינס דורג במקום התשיעי ברשימת הסרטים הרווחיים של השנה עם 882 מיליון דולר, והפך לסרט האקשן הרווחי ביותר שביימה אשה בכל הזמנים. "ליגת הצדק" לא הצליח להגיע לעשירייה הפותחת, אך הכניס עוד 649 מיליון דולר נוספים לחישוב הכללי של ההכנסות מסרטים בהם שיחקה גדות.