סמסונג השיקה הבוקר (שני) בישראל שני דגמים חדשים בסדרת מכשירי Galaxy A - דגמי A8 ו-A8 פלוס. שני המכשירים החדשים מתהדרים במצלמה קדמית כפולה, בצג Infinity ובעיצוב ארגונומי הנשען על מורשת העיצוב של סמסונג. גלקסי A8 יימכר במחיר של 1,999 שקלים וגלקסי A8 פלוס יימכר במחיר של 2,299 שקלים.

בעזרת המצלמה הקדמית הכפולה, באיכות 16 מגה פיקסל ו-8 מגה פיקסל, ומפתח צמצם של F1.9, ניתן לצלם בשני המכשירים תמונות סלפי חדות וברורות בכל מקום. המצלמה הקדמית הכפולה כוללת שתי עדשות נפרדות המאפשרות שינוי הגדרות לפי סוג הסלפי שרוצים לצלם. המצלמה האחורית מצוידת גם היא בעדשה של 16 מגה פיקסל, ומפתח צמצם של F1.7. ניתן לצלם בעזרתה תמונות חדות וברורות, גם בתנאי תאורה נמוכים.

דגם ה-A8 מצויד במסך של 5.6 אינץ', ודגם ה-A8 פלוס במסך של 6 אינץ'. צגי ה- Infinity של המכשירי פועלים בטכנולוגיית Super AMOLED ומספקים יחס תצוגה של 18.5:9. בנוסף, הם תומכים באפשרות Always On המאפשרת תצוגת תאריך, שעה, מצב סוללה והתראות ללא הפעלת המסך. המכשירים מצוידים בסוללות של 3,000 mAh ו-3,500 mAh בהתאמה.

כמו כן, המכשירים החדשים בסדרת ה-Galaxy A מציעים עמידות במים ובאבק, בתקן של IP68. הם מגיעים עם זיכרון מובנה של 4 ג'יגה, ונפח אחסון של 64 ג'יגה, ותומכים באפשרות הרחבת זיכרון באמצעות כרטיס חיצוני, עד נפח של 256 ג'יגה. 
רשת חנויות סמסונג בבעלות סאני תקשורת מציעה חבילה אטרקטיבית לכבוד השקת המכשיר. היא כוללת את מכשיר ה- Samsung Galaxy A8  מסדרת Galaxy A ובנוסף אוזניות בשווי 399 שקלים ומגן מסך בשווי 79 שקלים. המזמינים באתר סאני יקבלו גם שליחות חינם עד הבית.