האינסטגרם יכול להיות כלי נחמד, אך לפעמים הוא עשוי להיות הרסני. בית הדין הרבני, יצטרך לפסוק בשבוע הקרוב בסוגיה רגישה - אם ראיה מהאינסטגרם היא כלי קביל במשפט גירושים.



זוג רופאים מהצפון ניהל מאבק גירושים מבלי שייפרדו כאשר שניהם המשיכו לחיות יחד. "רצינו לשמור על פרופיל נמוך. אני בבית החולים ואשתי במרפאה שבה היא עובדת בצפון", סיפר הבעל בתצהיר שצירף לתביעת הגירושים שלו. "לכן סוכם כי אנחנו לא נותנים למחלוקת צד פומבי ומה שעשתה אשתי היה בגדר חציית גבולות", טען בתצהיר. עו"ד גדלי סולן, פרקליטו של הבעל, חשף בבית הדין הרבני את מעלליה של הרעיה הרופאה. לדבריו, היא יצאה לבלות בפאב וצילמה את עצמה עם בן הזוג החדש שלה. שבוע לאחר מכן, היא בילתה בצימר עם אותו אדם וצילמה את עצמה בג'קוזי בחברתו.



כידוע, האינסטגרם מוחק את הצילומים בתוך 24 שעות, אך האישה לא שיערה שחברתה הטובה היא שתחשוף אותה. "איך היה בצימר?", שאלה החברה את הבעל שהופתע ונדהם. כאשר שב לביתו שאל הבעל את אשתו "היית בצימר בשבוע שעבר?", היא הכחישה, אך אז שלף את התמונה ששמרה החברה מהאינסטגרם והציגה בפני רעייתו.



"אומנם זו העדות היחידה שממנה עולה כי האישה קיימה קשר אסור עם גבר זר, אבל היא משמעותית", טען עו"ד סולן ודרש מבית הדין הרבני לפטור את הבעל מתשלום כתובה. אב בית הדין אמר בתגובה כי "אחרי שנלמד מה זה אינסטגרם נקבל החלטה וזה ייקח כשבוע ימים".