חברת SpaceX שיגרה הלילה (שלישי) לחלל את הפלקון הבי, אחת הרקטות החזקות ביותר אי פעם, כשעליה מטען בלתי שגרתי - מכונית הטסלה הספורטיבית של מייסד החברה, היזם המיליארדר אלון מאסק. הרקטה, שמתנשאת לגובה של 70 מטר, כוללת שלושה מאיצים ו-27 מנועים. היא העוצמתית ביותר שנבנתה מאז הסטורן-5, המשגר ששימש את סוכנות החלל נאס"א במסגרת פרויקט אפולו בשנים 1967 עד 1973. 
הערב, אחרי דחייה של קרוב לשעתיים בשל רוחות בגובה רב, המריאה הרקטה מכן השיגור A39 במרכז החלל קנדי שבפלורידה, הכן שממנו שוגרו גם החללית אפולו 11 לנחיתה ההיסטורית על הירח בשנת 1969 ועוד עשרות טיסות של מעבורות החלל. 
כשתי דקות לאחר השיגור, התנתקו המנועים הצדדיים וביצעו נחיתה אנכית מוצלחת בקייפ קנברל. מיד אחריהם, התנתק גם המנוע המרכזי מהשלב השני של הרקטה והצליח גם הוא לנחות בהצלחה על גבי אסדה בלתי מאוישת באוקיינוס האטלנטי. 

הרקטה החדשה מסוגלת לשאת מטען במשקל כולל של 57 טון, אולם בטיסת הבכורה היא נשאה מטען חריג קל יותר - מכונית הטסלה רודסטר 2008 האדומה של מאסק כשבמושב הנהג יושבת בובת אסטרונאוט. המכונית התנתקה בהצלחה מתא המטען של הרקטה והחלה לשייט בחלל החיצון, כאשר היא אמורה לנוע סביב השמש ואף לעבור ליד מאדים והמצלמות המותקנות עליה אמורות לשגר "צילומים אפיים", כדברי מאסק. 
עד הרגע האחרון לא הסתיר מאסק, שידוע גם בכינוי "איירון מן", כי הוא חושש מהטיסה הראשונה וציין כי "זה יהיה שיגור רקטה מדהים או מופע זיקוקים מצוין". "אני בטוח שעשינו הכל כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של המשימה הזו", אמר. "ברגע שעשית כל מה שאתה יכול לחשוב עליו, אם משהו משתבש, אז אין הרבה שאתה יכול לעשות. אני חש שלווה בנוגע לזה".