חברת סמסונג צפויה להכריז ביום ראשון הקרוב, על שני מכשירי הדגל החדשים שלה - גלקסי S9 וגלקסי S9 פלוס. בדומה להכרזות הקודמות, גם הפעם מידע רב דלף לרשת בחודשים האחרונים. על פי הדיווחים והתמונות השונות שעלו לרשתות החברתיות, מסתמן כי העיצוב של המכשיר יהיה דומה למדי לקודמו בסדרה, הגלקסי S8, עם מסך המכסה את כל חלקו הקדמו של המכשיר. השינוי הפיזי הגדול ביותר הצפוי במכשיר, הוא שינוי מיקומו של חיישן טביעות האצבע והוספה של רמקולי סטריאו למכשיר. מדובר בהחלטה הגיוני למדי, שכן המכשיר נחשב לאחד המכשירים היפים שהושקו במהלך שנת 2017.
סמסונג הציבה במרכז ההכרזה הצפויה את המצלמה של המכשיר, כשהכריזה כבר בהזמנה שהופצה לעיתונאים, כי הטלפון "יגדיר מחדש את הצילום". עדיין לא ברור מה יהיו השינויים המדוברים במכשיר - האם יתבצע שינוי במצלמה עצמה, או מבחינת החומרה של המכשיר. על פי הדיווחים השונים, המכשיר צפוי לקבל שתי עדשות אחוריות, בדומה לקודמו בסדרה. עוד עלו שמועות שונות לפיהן החברה הדרום קוריאנית צפויה להשיק מנגנון זיהוי פנים דומה לזה שנמצא באייפון X ולהשיק גרסא משלהם ל-Animoji של אפל. עם זאת, חשוב להדגיש כי לסמסונג ישנו מנגנון זיהוי פנים במכשירים שלה, וייתכן כי היא מנסה לשפרו. החברה צפויה להשאיר את שקע האוזניות גם במכשירים החדשים. 

תאריך ההשקה הסופי טרם פורסם, ועל פי ההערכות הוא ייצא לשוק בתאריך 8.3. המחיר של המכשיר עדיין לא פורסם רשמית, אך על פי ההערכות הוא צפוי לעמוד בטווח שבין 800 ל-925 דולרים, מה שהופך אותו ליותר יקר מקודמו בסדרה. דיווח מעניין נוסף שעולה מדוח שפורסם ב-UberGizmo וממנו עולה כי סמסונג עובדת על רשת חברתית משלה, המבוססת מיקום. ככל הנראה היא תזכה לשם Uhssup.