אחרי טירוף התחפושות, והימים הבלתי נגמרים בגנים, בבתי הספר, במקומות העבודה ובכל מקום אפשרי ברחבי ישראל, כעת מגיע גם שלב הסיכומים של פורים ברשת. לקראת החג פרסמה היום (ראשון) "גוגל" את רשימות הדברים שהכי עניינו את הישראלים בהקשרים השונים הנוגעים לחג. מעבר לרשימת התחפושות המסורתית, פרסמה "גוגל" לראשונה גם את הטרנדים החמים הנוגעים לחג - איפור והמקומות הפופולריים ביותר להצטיידות. הרשימות גובשו על בסיס החיפושים הפופולריים בשבועיים האחרונים.
בנוסף, השנה נפתח ביוטיוב פלייליסט ייעודי לפורים, הכולל סרטוני עשה זאת בעצמך (DIY) שימושיים לקראת החג, של מגוון יוצרים. בין הסרטונים: מדריכי עשה זאת בעצמך עבור תחפושות, איפור ומשלוחי מנות, מבחר מתכונים פופולריים ועוד. בפלייליסט הפורימי ניתן למצוא, בין היתר, סרטונים של כוכבי הרשת אשלי וקסמן בקשי, שמדגימה כיצד להתאפר בסגנון זמרת פופ של שנות ה-80, אור בן אוליאל, עם חומרי גלם להכנת עצמית של עוגיות כאופציה מקורית למשלוחי מנות, נועה פילטר בודקת תחפושות לפורים וניקי במתכון מנצח לאוזני המן. עוד ניתן למצוא סרטונים שיסייעו בהתארגנות של הרגע האחרון, ביניהם: 45 תחפושות להכנה ברגע האחרון.

ומה הישראלים הכי מחפשים לקראת החג?

תחפושת "במבי" כובשת השנה את ראש רשימת התחפושות המחופשות ולמקום השני הגיעה הכוכבת הצעירה נועה קירל. אל המקום השלישי מגיעה דמותה של הארלי קווין המרשעת מהסרט "באטמן". מיני מאוס התמקמה במקום הרביעי ואת החמישייה סוגרת תחפושת ברבור שחור, שזוכה לפופולריות "מדי שנה". תחפושת חד קרן, שדורגה בשנה שעברה במקום השני, יורדת לתחתית הרשימה אך ממשיכה להיות פופולרית בחיפושים הנוגעים לאיפור.


 
15 התחפושות הפופולריות ביותר לפורים 2018:
1. במבי
2. נועה קירל
3. הארלי קווין
4. מיני מאוס
5. ברבור שחור
6. פיראט
7. ערפד
8. באטמן
9. מואנה
10. אריה
11. כוח פי' ג'יי
12. כיפה אדומה
13. טינקרבל
14. חד קרן
15. סופרמן

ישראלים רבים חיפשו ברשת רעיונות לתחפושות. בכל הרשימה הכללית של חיפושי התחפושות ניתן למצוא את המונח "תחפושת זוגית" ולאחריו "תחפושת קבוצתית", "תחפושות מקוריות" ו"תחפושות למבוגרים". בחינת רשימת החיפושים החמים הנוגעים לאיפור לפורים, המפורסמת השנה לראשונה על-ידי Google, מעלה מספר טרנדים שליוו אותנו השנה, בהם ערפדים, ליצנים וזומבים.
עשרת החיפושים הפופולריים הנוגעים לאיפור לקראת פורים
1. ערפד
2. חתול
3. חד קרן
4. ליצן
5. זומבי
6. הארלי קווין
7. זאב
8. נמר
9. אינדיאני/ת
10. סטורם מאקס מן


בין החיפושים הפופולריים הנוגעים לתחפושות לפורים ניתן למצוא גם את אתרי האינטרנט והחנויות שהישראלים מצטיידים בהם לקראת החג. בראש הרשימה אתר האינטרנט עדיקה ולאחריו רשת הפיראט האדום. הרשימה ככלל, נשלטת על ידי רשתות ובתי עסק מקומיים, למעט איביי, שהגיע למקום השישי, ועליאקספרס שסוגר את הרשימה. ייתכן שההסבר לכך הוא שהניתוח נעשה על החיפושים שבוצעו במשך השבועיים האחרונים, תקופה בה מתמקדים מאמצי ההכנות בארץ, על פני הזמנות מאתרי אינטרנט מחו"ל
עשרת בתי העסק הפופולריים בחיפושים הנוגעים לפורים
1. עדיקה
2. הפיראט האדום
3. ברוריה
4. שושי זוהר
5. כפר השעשועים
6. איביי
7. רוקגלאם
8. טויס אר אס
9. עידן 2000
10. עליאקספרס