אנדרו בוזוורת', שהיה מנהל עסקי הפרסום של פייסבוק ב-2016 וכיום מנהל את חטיבת החומרה בחברה, פרסם בחשבון הטוויטר גרף המציג את המחירים שגבתה הרשת משני המועמדים לנשיאות, דונלד טראמפ והילארי קלינטון. התרשים מכסה את התקופה שבין התאריכים 21 ביוני 2016 ל-8 בנובמבר באותה השנה, והוא מראה כי טראמפ היה צריך לשלם בין עשרה לעשרים דולרים יותר מאשר קלינטון. 
"אחרי דיונים רבים בנושא, החלטנו לשתף את הגרף המראה את עלות הפרסום לפי אלף חשיפות, דבר הקובע את המחיר של הפרסום", כתב. הוא הסביר בציוץ נוסף כי "התרשים מראה כי במהלך תקופת הבחירות לנשיאות, טראמפ שילם מחיר גבוה יותר במרבית הימים, זאת בניגוד למה שדווח בעבר". 

הגרף שהעלה בכיר פייסבוק
המגזין האמריקאי wired פרסם לאחרונה דוח המובסס על הצהרתו של בראד פרסקייל, מי שהיה מנהל הקמפיין הדיגיטלי של טראמפ. הוא טען כי טראמפ קיבל תנאים טובים יותר לרכישה של מודעות, מאשר המתחרה שלו. הדוח טוען למעשה כי תוכנת הפרסום של פייסבוק, הובילה לכך שהמודעות הסנסציוניות של טראמפ, קיבלו חשיפה גבוהה יותר מאשר המודעות המתונות שלו. 

פייסבוק, לצד גוגל וטוויטר נמצאת בימים אלה תחת חקירה של הקונגרס, בחשד לכך שהשפיעו על קמפיין הבחירות לנשיאות, כחלק מהחקירה של פרשת "רוסיה-גייט". גורמים אמריקאים אמרו כי גורמים רוסים ניסו להתערב בבחירות, בין היתר על ידי רכישת מודעות בפייסבוק, והעמדת פנים כי הם קבוצות אקטיביסטיות.