ענקית הסלולר הדרום קוריאנית סמסונג השיקה הבוקר (ראשון) בישראל את ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus. שני המכשירים הוכרזו בחודש שעבר בברצלונה, ולחשיפתם קדמו הדלפות רבות. Galaxy S9 מגיע עם מסך בגודל של 5.8 אינץ', מצלמה קדמית ברזולוציה של 8 מגה פיקסל ועדשה כפולה ברזולוציית 12 מגה פיקסל. דגם הפלוס מגיע עם מסך של 6.2 אינץ', מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל ומערכת צילום כפולה בעלת 12 מגה פיקסל. 



 
בין היתר, המכשירים צוידו במצלמה המתקדמת ביותר שהשיקה סמסונג אי פעם, בעלת עיצוב חדש ועדשת צמצם כפול, לצילום איכותי בכל תנאי תאורה, יכולות וידיאו Super Slow Motion ויצירת אימוג'י אישי מונפש. בנוסף, המכשירים מצוידים ברמקולים סטריאופוניים איכותיים ומיקומו של גלאי טביעות האצבעות הועבר אל מתחת לעדשות המצלמה. הם צוידו בצג Super AMOLED נטול שוליים ובעל שיפורים בניגודיות האוטומטית מאפשרים שימוש נוח גם באור שמש ישיר. בנוסף, סמסונג לא נכנעה לטרנד של השנים האחרונות, ולא העלימה את חיבור האוזניות הסטנדרטי. 
קריין קו מנכ"ל סמסונג ישראל הסביר במסיבת העיתונאים כי "מטרתנו בסמסונג לאפשר לכל משתמש לבטא את הייחודית והיצירתיות שלו". הוא אמר: "הטכנולוגיה החדשנית שהצלחנו לאגד בסדרת ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus הופכת את המכשיר לחלק בלתי נפרד מהחיים של המשתמש ומאפשרת לו את הביצועים המהירים לו הוא מצפה באופן המותאם במיוחד עבור צרכיו האישיים".

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל אמר כי "אנו גאים להביא לצרכן הישראלי את סדרת ה-Galaxy S9, המאופיינת בביצועים הטובים ביותר בעולם ובמצלמה החדשנית ביותר". הוא הוסיף: "אנו חותרים ללא הפסקה לייצר ולהעניק חדשנות משמעותית עבור קהל לקוחותינו, אנחנו יודעים כמה זה חשוב לכם, ולכן גם כאן אנו מממשים את חזוננו עם סדרת המכשירים פורצת הדרך המאפשרת יכולת ביטוי עצמי גבוהה מאי פעם".