אם אתם מחזיקים רכבי עבודה, ועברתם תקלה או תאונה עם הרכב, כנראה שגם אתם נתקלתם ב"טופסולוגיה" הבלתי נגמרת שלפעמים נראית גם מייאשת. אפליקצייה חדשה, שפותחה בישראל, ושייכת לחברת "הרץ", עשויה להפחית מכם את כאב הראש ולגרום לתהליך המייאש להיות קצת יותר נוח. חברת "קשר רנט א קאר", הזכיינית הישראלית של החברה, מציעה כעת דרך קלה, עם אפליקציית שרות חדשנית, אשר מנגישה את השירות לנהגים דרך הסמארטפון. האפליקציה מאפשרת לנהג להזמין בקלות את אנשי המקצוע המוסמכים, בעת הצורך, הזמינים 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע והכל במספר הקשות מהירות על גבי מסך הסמארטפון של הנהג. 

 
באמצעות האפליקציה, ועל ידי ניצול יכולות הטלפון הנייד כגון GPS והמצלמה, ניתן בין היתר לדווח בזמן אמת על תקלה או תאונה, לצלם ולהעלות תמונות של הרכבים המעורבים, ולמלא דוח נזק במהירות ויעילות ללא צורך להתעסק בניירת, מה שמסרבל את כל ההליך. לאחר מכן יוכל הנהג גם לקבוע מועד ושעה לטיפול התקופתי או לטסט במוסך. האפליקציה זמינה ללקוחות 'הרץ ישראל' באנדרואיד ובאייפון. 
 
"הרץ" הינה תאגיד השכרת הרכב הגדול בעולם, הפועל ב-170 מדינות, מפעיל למעלה מ-11500 תחנות ברחבי העולם, כאשר היקף ההזמנות העולמי עומד על כ-30 מיליון בשנה.