סערת "קיימברידג' אנליטיקה" מסרבת להירגע: חודש עבר מחשיפת ההסתבכות של פייסבוק, וכעת מסתבר כי פייסבוק היא אינה הרשת החברתית היחידה שהיתה בקשר עם החברה. אלכסנדר קוגן, שיצר את מבחן האישיות בפייסבוק שבזכותו השיג גישה לפרטיהם האישיים של מיליוני משתמשים, שמאוחר יותר הועברו לחברת קיימברידג' אנליטיקה, הקים חברה חדשה. העסק החדש של האנליסט שפוצץ את הפרשה, השיגה מידע רב מטוויטר בשנת 2015, כך עולה מדיווחים שפורסמו הלילה (שני) בבלומברג.
בחברה הסבירו כי "החברה של קוגן קיבלה גישה חד פעמית למידע בשנת 2015. מדובר בציוצים מדגמיים שנכתבו בין החודשים דצמבר 2014 עד אפריל 2015". עוד נכתב בהצהרת החברה כי "בעקבות הדיווחים האחרונים, קיימנו בדיקה פנימית בחברה וממנה עלה כי לקוגן לא היתה גישה למידע פרטי של אלו המשתמשים בטוויטר". הרשת החברתית הסירה את קיימברידג' אנליטיקה ואת הפרסומים הממומנים שלה, וציינה כי החברה של קוגן שילמה להם עבור הגישה למידע. 
הרשת החברתית מספקת לעיתים לחברות, מפתחים ומשתמשים מסוימים גישה למידע ציבורי באמצעות ממשקים שונים, או תוכנות המבקשות ומספקות מידע. בנוסף, טוויטר מוכרת את הנתונים לארגונים שונים, המשתמשים בהם עדי לנתח אירועים מסוימים, תחושות של המשתמשים או הענקת שירות לקוחות. ארגונים מקבלים גישה לנתונים רבים יותר, הכוללים בין היתר את הציוצים שנכתבו ב-30 הימים שקדמו לבקשה, או את כל הציוצים שנכתבו החל משנת 2006. כדי לקבל גישה רחבה זו, על הלקוחות להסביר כיצד הם מתכוונים להשתמש במידע. עם זאת, הרשת החברתית אינה מוכרת מידע המועבר בהודעות פרטיות בין המשתמשים.