חברת LG הדרום קוריאנית השיקה היום (רביעי) בניו יורק את מכשיר הדגל החדש שלה LG g7. הוא מצויד במעבד החדש ביותר של חברת קוואלקום, בזיכרון ram של ארבעה ג'יגה, ובזיכרון פנימי של 64 ג'יגה. גודל המסך הוא 6.1 אינץ', מה שהופך אותו לגדול יותר בכחצי אינץ' מקודמו, אך הוא בדיוק באותו הרוחב. הדבר הופך אותו לקל לתפעול באמצעות יד אחת. 
המכשיר מציג לראווה עיצוב חדש בסדרת דגמי ה-G, ושוליו המתכתיים המבהיקים מקנים לו מראה מלוטש ומבריק יותר, שמתווספים לזכוכית קדמית ואחורית בתקן המקנה עמידות גבוהה יותר. כמו כן, המכשיר דורג כעומד בתקן IP68, המבטיח עמידות בפני אבק ומים עד עומק של מטר וחצי.

מכשיר ה-LG. צילום: ללא
מכשיר ה-LG. צילום: ללא

 

המכשיר מצויד במצלמת סלפי ברזולוציה של שמונה מגהפיקסל ובשתי מצלמות אחוריות ברזולוציה של 16 מגהפיקסל. בנוסף, יכולות הבינה המלאכותית של המצלמה שודרגו, כך שכעת היא מזהה 19 מצבים שונים. המשתמשים יכולים לשפר עוד יותר את  תמונותיהם על ידי בחירה בין שלוש אפשרויות אפקטים, במידה והמלצת המצלמה לא מוצאת חן בעיניהם.
תכונות נוספות שקיימות במצלמה הן ביצוע התאמה אוטומטית של הגדרות המצלמה בעת צילום באור נמוך ומצב צילום הקולט שנייה לפני ואחרי רגע הלחיצה על הצצם, זאת בשביל ללכוד הבעות פנים שבדרך כלל היו מוחמצות. תכונה נוספת בשם stickers נותנת אפשרות להוסיף לתמונה דברים שונים כמו משקפי שמש. מדובר בתכונה שמזכירה את הפילטרים באפליקציית סנפצ'ט. 

מכשיר ה-LG. צילום: ללא
מכשיר ה-LG. צילום: ללא

המכשיר מציע חידושי אודיו שעדיין אין להם תחרות בתעשייה - רמקולים מסוג Boombox, שזמינים לראשונה במכשיר, מנצלים את המרחב הפנימי שלו, כתיבת תהודה להפקת צליל באס ברמה כפולה מזו של סמארטפונים רגילים, עם אפקט צליל ה-BOOMBOX ללא צורך ברמקולים חיצוניים. כשמניחים את המכשיר על משטח מוצק או קופסה הסמארטפון מנצל את תיבת התהודה כוופר להגברה נוספת של אפקט הבאס.