חברת בלאק קיוב היא החברה הישראלית שאספה, לבקשת אנשי טראמפ, מידע מפליל על אנשי אובמה שהיו מעורבים בהסכם הגרעין עם איראן בשנת 2015, כך עולה מדיווח שפורסם הבוקר (שני) בניו יורקר. על פי הדיווח ביוני 2017, אן נוריס, שעבדה בעבר במחלקת המדינה האמריקאית, קיבלה מייל שהכיל הצעה מוזרה. היא נשואה לבן רודס מי שהיה יועצו הבכיר של אובמה ואחד מאדריכלי ההסכם. במייל החשוד, אישה שהציגה את עצמה בשם אווה נובק טענה שהיא עובדת בחברת הפקות בריטית, הציעה לנוריס לייעץ להם בנושא סרט שעוסק בנשיאי ארצות הברית וביועצים שלהם, בתקופה של משבר שכולל התמודדות עם מדינה גרעינית עוינת. היא סיפרה לעיתון: "הבקשה שלה נשמעה חשודה ומוזרה ולכן לא עניתי לה למייל". עוד דווח כי חודש לאחר מכן, אשתו של בכיר נוסף, קולין קאהל, קיבלה אף היא מייל מוזר, שביקש לדבר איתה על בית הספר של ביתה.



על פי הדיווח בעיתון, המייל היה חלק ממבצע שנוהל על ידי חברת מודיעין ישראלית פרטית, שחקרה אודות בכירים בממשל אובמה שהיו חלק מהעבודה על הסכם הגרעין עם איראן בשנת 2015. דבר הקמפיין דווח לראשונה בתקשורת הבריטית במהלך סוף השבוע האחרון, אם כי שם לא פורסם שם החברה. חברת בלאק קיוב הישראלית הכחישה את הדיווח ומסרה בתגובה כי "מדיניות החברה היא לעולם לא לדון על לקוחותיה עם צד שלישי כלשהו, וכן, לעולם לא לאשר או להכחיש כל ספקולציה לגבי עבודתה". 



"אזכור בלאק קיוב מסתמן כספורט לאומי של 2018"



"אזכור החברה בהקשרים שונים ומשונים מסתמן כספורט הבינלאומי הרשמי של 2018. אלא שבלאק קיוב אינה קשורה לממשל טראמפ, לשלוחיו, לאנשי עסקים המקורבים אליו או להסכם הגרעין האיראני", הוסיפו בחברה ואמרו כי "כל מי שטוען אחרת טועה ומטעה באופן חד משמעי את קוראיו וצופיו. למזלנו, המוסד הישראלי וה CIA יודעים לטפל בעניינם לבד ואינם זקוקים עדיין לסיועה של בלאק קיוב בנוגע להסכם הגרעין ולענייני ביטחון העולם".



"יודגש כי בלאק קיוב עבדה, עובדת ותעבוד תמיד בהתאם לחוק, בכל מדינה בה היא עובדת ובהתאם לחוות דעת של משרדי עורכי הדין המובילים בעולם", סיימו דבריהם.