World ORT, ארגון החינוך היהודי הגדול בעולם חשף היום את המיתוג החדש שלו. השינוי במיתוג נועד בכדי להדגיש את היכולת הייחודית של אורט לספק פתרונות חינוך לקהילות שונות מסביב לעולם. עם פעילות בחמש יבשות ו-37 מדינות, אורט מצילה ומשקמת חיים דרך דגש על חינוך המדעי וטכנולוגי ע״י אספקת התנאים, המומחיות והקשרים בכדי לעזור לאנשים צעירים ומבוגרים להצליח בחברה ובתעשייה של המאה ה-21. בכל רחבי העולם אורט גם מנחילה מורשת וערכים יהודיים של אחריות חברתית וכבוד לאחר, בכך מאירה את הדרך לעצמאות, קיימות והבנה בין-לאומית.
הלוגו נטול הרשמיות, מייצג ומדגיש את הסטטוס של אורט כספק שירות עולמי, הוא גם נועד לייצג את הקשרים שנוצרים בין התלמידים בקהילות השונות בעולם, אשר מתעלה מעל מחסומים של שפה, דת ולאום.
המוטו החדש של אורט - השפעה דרך חינוך - משקף את המשימה המרכזית של אורט להשתמש בחינוך, תוך כדי שהם מפתחים כישורים למאה ה-21,  כדי שאלו יוכל להשפיע על הקהילה והעולם ככלל, לעשיית טוב ולאחריות  חברתית. הוא מבטא בצורה ברורה את הרלוונטיות של אורט וההשפעה שלה מסביב לעולם. זה פוגע בלב המהות של הארגון כיום כגוף אשר רותם מורשת וערכים בכדי להשפיע על העתיד.

מנכ"ל World ORT, אבי גנון, אשר מונה לתפקידו בספטמבר האחרון, משווה את האדפטציה של המותג לאדפטביליות של הארגון עצמו. ״אריכות הימים של אורט היא הוכחה ליכולת שלו לאתר ולהתאים את עצמו לצרכים הגדולים ביותר של התקופות בהן הוא מתפקד, בין אם זה לימוד עיסוק במלאכת יד במאה ה-19, לתת כישורים מקצועיים לפליטים לאחר מלחמת העולם השנייה, או להיות כיום המובילים במקצועות המדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה. המיתוג מחדש שלנו משקף את המטרה שלנו לספק פתרונות של המאה ה-21 לצרכים של המאה ה-21, בכל רחבי העולם. זה גם ממחיש את החשיבות המתמשכת של אורט, אשר עובדת בענווה ובפשטות ומספקת לקהילות ואוכלוסיות בכל העולם כלים בכדי לממש את הפוטנציאל שלהם ולעזור לעצמם, דרך החינוך", אמר גנון.
סמנכ״ל קשרי-החוץ של אורט, אביטל גוברין, אשר פיקחה על כל התהליך, מאמינה שהחשיפה מסמלת את ההתחלה של שלב חדש ומלא ביטחון, בחיי הארגון: ״נהגנו להחביא את העשייה והייחודיות שלנו בשנים האחרונות, אך המיתוג המרשים והחדש שלנו, יעזור לנו להביא את הסיפור שלנו לקהל רחב בהרבה: למרות שאנו גאים במורשת שלנו, אנו קיימים בשביל ההיום והמחר, ואנו נרגשים לשים את מפתחות העתיד בידיו של הדור הבא".

המנכ"ל אבי גנון
המיתוג החדש שעוצב ע״י חברת המיתוג הישראלית פירמה, נחשף בפני משלחות מכל רחבי העולם בוועידת הנציגים השנתית של אורט, אשר מתרחשת בימים אלה בבואנוס-איירס, ארגנטינה.