כל ארבע שנים זה קורה: המונדיאל מגיע וסוחף עימו את כל עובדי המשרד, החבר'ה מהצבא וכל חבורה אחרת שהתארגנה מראש ומצפה בקוצר רוח למייל המיוחל מ"החנון עם האקסל". הכוונה היא לאותו טופס שממלאים ושולחים לחבר אחד שמרכז את האקסל עם ניחושי תוצאות המשחקים, אותו הוא מעדכן בכל יום בהתאם לתוצאות משחקי האתמול. כך זה נמשך עד תום הטורניר הפופולארי בתבל שלאחריו מגיעה ההכרזה החגיגית על המנצח הגדול שזוכה בתהילת עולם, או לפחות לטפיחה על השכם מהבוס. 
אלא שבקיץ הזה, נפטרים מהשיטה המיושנת והמסורבלת, בעזרת אפליקציית Carlsberg scorer שתהפוך את 'משחק' הניחושים יהפוך לחוויה מהנה יותר, פשוטה יותר וחברתית הרבה יותר. חברת הסטארט-אפ הישראלית 365, פיתחה ביחד עם "קרלסברג ישראל", מותג הבירות הבינלאומי מבית IBBL, פלטפורמה חברתית חדשה בה יוכלו המשתמשים להזין את תחזיות תוצאות משחקי המונדיאל ולשחק מול החבר'ה. מדובר בחברה שפיתחה את אפליקציית הספורט 365 ומדורגת במקום הראשון בעולם בהורדות ואנשי הצוות שלה הם בוגרי יחידת 8200, הנחשבים למובילים בעולם בתחום של עדכוני תוצאות משחקי ספורט מקוונים באונליין.

צילום מסך מתוך האפליקציה
הפלטפורמה החדשה מאפשרת לכל אחד ואחת, לפתוח קבוצה, להיות מוגדר כ'קפטן' ולהזמין אליה חברים נוספים (ללא הגבלה) באמצעות לינק שניתן להעברה בוואטסאפ, בטלגרם או בפייסבוק. עם פתיחת הקבוצה המשתמשים מוזמנים לנחש את תוצאות שלב הבתים. בהמשך הם יכולים לנחש מי תהיה המנצחת הגדולה של המונדיאל ומי יהיה מלך השערים של הטורניר. בסיום שלב הניחושים הראשון, המתבצע כולו בטלפון הנייד, יוכלו חברי הקבוצה לצפות בניחושים של יתר חבריהם. לאחר סיום שלב הבתים יוזמנו המשתמשים להמשיך ולנחש את תוצאות שלב הנוק-אאוט.

בניגוד לשיטת האקסל המיושנת שלפיה המשתתפים נאלצים להמתין לעדכון היומי של "איש האקסל" במייל, בממשק של Carlsberg scorer הטבלה תתעדכן בזמן אמת ולאחר כל גול. בדרך זו יוכלו החברים לראות באופן מיידי את מצבם בטבלה מה שיגביר את העניין ואת ההיבט החברתי של הממשק. כמו כן, כל משתמש יוכל לבחור אם לקבל התראות אישיות על מצבו או על המצב של החברים האחרים בטבלה, לדוגמה כשהוא יעלה למקום הראשון בקבוצה או כשחברו ירד למקום האחרון. את ההודעות הללו אפשר יהיה לשתף ברשתות החברתיות.
הרישום למשחק Carlsberg scorer ייפתח ב-15 במאי ויימשך עד שריקת הפתיחה של משחקי המונדיאל ב-14 ביוני. הרישום הוא ללא עלות, ויתאפשר לאחר הורדת האפליקציה 365 הזמינה בחינם בחנויות האפליקציות הרשמיות.