"הרשתות המתחרות פיתחו את אפקט המיידיות, פייסבוק מנסה להתחרות מול התופעה הזו באמצעות שילוב הסטורי אך עדיין נמצאת מאחור", הוסיף.
"הרשת חברתית אינסטגרם לדוגמא היא ויזואלית", הדגיש גלוברמן: "העיקר זה התמונה ואיך אנחנו נראים. אין שם את ההזדמנות לחפירות כמו בפייסבוק וניתן להיחשף כפי שאנו רוצים להיחשף. יכול להיות שלצעירים קל יותר להציג את עצמם כפי שהם היו רוצים שיחשבו עליהם. הפער הזה הוא המאפיין החשוב ביותר על הדור הזה. למרות כל אלו פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ומשרתת שני מיליארד בני אדם מכל הגילאים ומכל המדינות".