חברת Cyber 2.0, יזמה תחרות הפתוחה לכל ההאקרים, ובמהלכה הם יתבקשו לנסות ולפרוץ את מערכות ההגנה שפיתחה החברה. במהלך האתגר, מאות המשתתפים ביצעו בו זמנית למעלה ממיליון תקיפות, אך כולן כשלו. מדובר במערכת הנחשבת למתקדמת ביותר בעולם, והיא היחידה מסוגלת לבלום  100% מההתקפות הסייבר בארגונים, ובכלל זה, התקפות חדשות ובלתי מוכרות, לרבות וירוסים, התקפות כופר, סוסים טרויאנים, זליגת מידע ועוד. מערכת ההגנה שלה פועלת גם לאחר שכל מערכות ההגנה האחרות בארגון כשלו.
במסגרת התחרות, חברת Cyber 2.0 פרסה רשת מחשבים, המדמים חברה עסקית, כאשר ההגנה היחידה עליהם הייתה מערכת ההגנה של החברה. בתחילת התחרות, קיבלו ההאקרים כתובת IP חוקית בתוך הרשת, הכוללת את סיסמת האדמין של המחשבים, ולמעשה היו במצב בו ניטרלו לכאורה את כל מערכות ההגנה, והצליחו להשיג דריסת רגל בתוך מערכות הארגון. מצב זה מוגדר כסיוט הגדול ביותר של כל מנהל רשת בכל חברה. הדבר היחיד שנותר להאקרים, הוא לפרוץ את הגנת Cyber 2.0, ולהשיג את קובץ מאחד מהחשבים. כאמור, איש מהם לא הצליח.
טרם ההכרזה על האתגר, איתגרה החברה מספר חברות האקרים מקצועיות בארץ ובחו"ל, וכצפוי, במשך מספר שבועות רצופים, הן לא הצליחו לפרוץ את המערכת. למעשה, עד היום שום חברה בעולם לא ביצעה פרוייקט רחב היקף, בו היא מעמידה את המערכת שלה לבחינה, כאשר הוסרו כל מערכות ההגנות האחרות הקיימות במערכת, למעט המערכת. 

הרצל עוזר, מייסד חברת Cyber 2.0 מסר: "בעולם בו ארגונים נאלצים להסתפק בפחות מ 100% הגנה, באה חברת Cyber 2.0 ומשנה את כללי המשחק, ומעניקה הגנה מוחלטת. חברת Cyber 2.0 פועלת באופן שונה לחלוטין מכל חברת סייבר אחרת בעולם. היא פועלת על בסיס עקרונות מתמטיקת הכאוס, הבלתי ניתנת לפריצה, בעוד שכל חברות הסייבר האחרות פועלות על בסיס מודלים ביולוגיים".

הוא הוסיף כי "החברה גם אינה נכשלת במקום בו נכשלות מערכות אחרת - שלב זיהוי תוכנות זדוניות ווירוסים, שכן היא מדלגת על השלב הזה, ומבצעת את החסימה שלה ללא צורך לזהות את הנוזקות". עוזר ציין כי "החברה פונה ליעדים בינלאומיים, ולכן האתגר הבא צפוי להיות בינלאומי וכי הפרס רק יילך ויגדל".