עוד דווח כי לפחות ארבעה מעובדי חברת הייעוץ, עבדו בעבר בקיימברידג' אנליטיקה, שנסגרה לפני כחודש וחצי בעקבות הפרשה עם פייסבוק. ראש מאגר המידע של החברה אף שימש בתפקיד בכיר בחברה שנסגרה. בדומה לקיימברידג' אנליטיקה, גם דאטה פרופריה, שנפתחה בחודש שעבר, משתמשת בנתונים שהיא אוספת, ובמדעי ההתנהגות, כדי לפרסם לגולשים פרסומות או מסרים פוליטיים המותאמים להם. החברה אישרה כי היא חתומה על חוזה "צנוע" עם הוועדה הרפובליקנית לבחירות אמצע הקדנציה, אך לא הזכירה את הנשיא.
למרות זאת, מספר עיתונאים שמעו גורמים בחברה, בהם אוצ'קובסקי עצמו, מספרים כי החלו לעבוד על הקמפיין של טראמפ למערכת הבחירות הבאה לנשיאות. חברת האם שם דאטה פרופריה, אף רכשה בשנה שעברה חברת פרסום דיגיטלי.