הטיסות המסחריות לירח קרובות מתמיד, כך עולה מדיווחים שפורסמו בימים האחרונים במספר כלי תקשורת. על פי הדיווחים, מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס עומד להציע טיסות כאלו, בעלות של כ-200 עד 300 אלף דולרים לאדם. הטיסה הראשונה צפויה להמריא בשנה הבאה, כך עולה מהדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, המצטט שני גורמים המעורים בפרטים.

בזוס, האיש העשיר בעולם, לא הסתפק רק באמזון ולכן ייסד בשנת 2000 גם את Blue Origin, מיזם החלל שלו. Blue Origin פועלת בתחום ההנגשה וההוזלה של שיגור לוויינים, משא ובני אדם לחלל, כשמטרתה הסופית היא הפיכת תיירות חלל לדבר שבשגרה. עובד אחד טען כי טווח המחירים יעמוד על 200-300 אלף דולרים, בעוד שאחר אמר כי המחיר ההתחלתי יהיה 200 אלף דולרים וצפוי לעלות.
החללית new Shepard בנויה בצורה שתוכל לשאת שישה נוסעים לגובהשל 100 קילומטרים מעל פני כדור הארץ. מדובר במרחב המאפשר לחוות דקות של חוסר בכוח משיכה ולראות את כדור הארץ מלמעלה. חלונות החללית גדולים פי שלושה מאלו שבמטוס בואינג 747. עד כה הושלמו שמונה ניסויים של החללית ונקבעו שניים נוספים עם בובות. 

בזוס אינו המיליארדר היחיד שלוטש עיניים לעבר החלל. אילון מאסק, הבעלים של טסלה, מתכנן באמצעות חברת spacex שבבעלותו להקים מושבה אנושית על מאדים. הוא הכריז כי שנת ההקמה שלה תהיה 2024. בנוסף, הוא הספיק לפני מספר חודשים לשגר את הרכב שלו לחלל, כשבתוכו נמצאת בובה לבושה כאסטרונאוט ומתנגן שיר של דיוויד בואי. כמו כן, החללית הישראלית הראשונה לירח צפויה להיות משוגרת באמצעות משגרשל החברה של מאסק.