היסטוריה בוול סטריט: אחרי שהתקרבה והתרחקה מההישג מספר פעמים, חברת אפל הגיעה הערב (חמישי) לשווי של טריליון דולר (מאה מיליארד דולר). מדובר בפעם הראשונה שבה חברה אמריקאית מגיעה לשווי הזה. ההישג מסיים מירוץ לא רשמי בין אפל לבין אמזון, שהיתה מאוד קרובה בעצמה לשווי הזה.



מדובר בהישג מדהים, שכן המנכ"ל המנוח ואחד מהמייסדים של אפל, סטיב ג'ובס, סיפר בעבר כי החברה הייתה קרובה לקריסה כלכלית בשנת 1997. "החברה איבדה באותה תקופה חלק גדול מהעובדים. היינו מרחק של 90 יום מקריסה סופית", סיפר ג'ובס .
 
עם זאת, אפל נאלצת להתמודד גם עם בשורה פחות משמחת לאחר שבית המשפט הפדרלי בקליפורניה קנס אותה בסכום של כ-145 מיליון דולרים, לאחר שהפרה פטנט של חברה קנדית בשם wilan. אפל כבר הודיעה כי תערער על ההחלטה. מדובר בפעם השנייה שהחברה הזו לוקחת אותה לבית המשפט, רק שבפעם הקודמת החברה הקנדית היא זו שנקנסה.

בתוך כך, אתמול פורסם כי בפעם הראשונה בהיסטוריה, חברת וואווי הסינית עקפה את אפל במכירות המכשירים. נתוני הרבעון האחרון, הציבו אותה במקום השני במכירות, כשבמקום הראשון נמצאת, ולא בפעם הראשונה, סמסונג הדרום קוריאנית ששולטת בתחום.