בחזרה לשנות ה-90: לקראת החזרה לבית הספר ולטובת מי שרוצה לוותר על סמארטפון, נוקיה השיקה היום (שני) בארץ את הדגם הנוסטלגי 8110 בגרסת הדור הרביעי. המכשיר הושק לראשונה בשנת 1996 ובתערוכת הסלולר שהתקיימה בחודש פברואר האחרון בברצלונה, היצרנית הפינית HMD GLOBAL הכריזה על השקתו וזאת לאחר שבשנת 2017 הכריזה על חזרתו של דגם 3310.  
בדומה למכשיר הקלאסי, גם לגרסה החדשה של המכשיר, יש כיסוי קעור שאפשר להחליק כלפי מטה כדי לענות לשיחות ולהחליק מעלה בסיום השיחה. הוא מצויד במסך בגודל 2.4 אינץ' קעור, קל לייבא אנשי קשר ולסנכרן את היומן עם ג'ימייל ועם אאוטלוק. מערכת ההפעלה של המכשיר כוללת תכונות חכמות מבית KaiOS.

טכנולוגיית הדור הרביעי מאפשרת גלישה באינטרנט והזרמת נתונים מהירה יותר. כמו כן, ניתן להתחבר לאינטרנט אלחוטי ולשתף אינטרנט עם מכשירים בסביבה. הוא תומך ברשתות חברתיו שונות וביישומים כמו פייסבוק, טוויטר ושירות המפות של גוגל. ה-8110 מצויד בזיכרון RAM של חצי ג'יגה ובזיכרון פנימי של 64 ג'יגה, הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון, בגודל של עד 128 ג'יגה. בנוסף, המצלמה האחרונית כוללת עדשה של 2 מגהפיקסל, הסוללה בנפח 1500 mAh והוא שוקל רק 117 גרם.

המכשיר תומך בכל המפעילים הסלולריים בארץ וניתן להשיגו בצבעים שחור וצהוב. הוא יעלה החל מ-399 שקלים.