שיאומי, ענקית הטכנולוגיה הסינית, פתחה הבוקר (שלישי) חנות רשמית ראשונה בארץ. היא נמצאת בדיזנגוף סנטר בת"א ויימכרו בה למעלה ממאה מוצרים שונים של החברה. את חלקם ניתן יהיה למצוא באופן רשמי אך ורק בחנות של שיאומי ובאתר שיאומי ישראל. מוצרים אחרים ניתן יהיה להשיג גם אצל המשווקים המורשים של חברת המילטון. ההשקה הרשמית של החנות ושל המבצעים תתקיים רק בשבוע הבא, ביום ד', ה-22.8.18 בשעה שמונה בערב.

 

 

פתיחת החנות של שיאומי בישראל היא חלק ממגמה כלל עולמית של ענקית הטכנולוגיה הסינית, להרחיב באופן משמעותי את הנוכחות שלה ברחובות ובמרכזי הקניות, ולבוא במגע ישיר עם האוהדים שלה (כך מכנה שיאומי את הלקוחות שלה).

 

פתיחת החנות מתרחשת כשהמותג נמצא בשיא הצלחתו וזוכה לפופולריות אדירה בקרב הציבור הרחב, זאת לאחר שנתיים של גידול משמעותי בנתח השוק שלו בישראל, שעומד כיום על 14%. החברה נמצאת כיום במקום השלישי - אחרי סמסונג ואפל.

 

בין המוצרים שיימכרו בחנות הרשמית של שיאומי בדיזינגוף סנטר: מחשבים ניידים, רמקולים, ראוטרים, אוזניות, קורקינטים חשמליים, קומקומים חכמים, משקלים חכמים, תיקים ממותגים, מברשות שיניים חשמליות, שואבי אבק רובוטיים חכמים, עטים, מטריות, שעונים חכמים, מטענים לסמארטפון, חצובות סלפי, מצלמות, מצלמות אבטחה, סמארטפונים ועוד.

מוצרי שיאומי בחנות החדשה. צילום: קבוצת המילטון
מוצרי שיאומי בחנות החדשה. צילום: קבוצת המילטון

 

ביום ההשקה, ה-22 באוגוסט, קבוצת המילטון תקיים מבצעים שוברי שוק למגוון מוצרים. שני המבצעים הראשונים שקבוצת המילטון הסכימה לחשוף היוםשואב אבק רובוטי חכם של שיאומי במחיר יימכר ב-999 שקלים, צמיד חכם Mi Band 2 וסוללת גיבוי נטענת בקיבולת 5000Mah יימכרו ב-29 שקלים.

 

 

המבצעים יהיו מוגבלים בשיטת כל הקודם זוכה. בהמשך יחשפו מבצעים נוספים לממירMi Box, לקורקינט החשמלי של שיאומי Mi Electric Scooter ולאחד מסמארטפונים דרך עמוד המותג בפייסבוק ובאינסטגרם

 

מקבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, נמסר כי, "מרבית הציבור הישראלי מכיר את שיאומי כחברה המייצרת סמארטפונים מעולים במחירים נמוכים, אלא שמדובר בחברה עם פורטפוליו של מאות מוצרים, במגוון עצום של תחומים. אנחנו משוכנעים שהציבור הישראלי יתאהב בשלל המוצרים האיכותיים של שיאומי, שימכרו בחנות שלנו בדיזינגוף סנטר, כפי שהתאהב בסמארטפונים של המותג".

 

נציגי קבוצת המילטון הוסיפו באירוע הפתיחה היום כי, "פתיחת החנות הרשמית הראשונה של שיאומי בישראל היא המשך טבעי לאהדה שרוכש הציבור הישראלי לשיאומי, ולזינוק במכירות של שיאומי בישראל בשנתיים האחרונות. בכוונתנו להמשיך ולספק לצרכן הישראלי את המוצרים הטובים ביותר של שיאומי ואת השירות הרשמי הטוב ביותר".