בחירות האמצע בארצות הברית בסכנה? ילד כבן 11 הצליח לפרוץ לעותק של תוצאות הבחירות בפלורידה בתוך עשר שעות, לשנות בו שמות ונתונים, כך נמסר הלילה (רביעי) ממארגני ועידת סייבר שמתקימת בארצות הברית. בן ה-11 היה המהיר ביותר מבין 35 ילדים, שהשתתפו באתגר, בגילאים 6 עד 15. האירוע נועד לבחון את מערכות ההצבעה האמריקאיות, ופרטים על החולשות יועברו למדינות המדוברות, כך נמסר מהמארגנים. 

האיגוד הארצי האחראי על נושא ההצבעות אמר כי הוא מברך על מאמצי הוועידה, אך למערכות הבחירות במדינות ישנן שכבות הגנה נוספות. "קשה מאוד לשכפל את המערכת הזו, מפני שמדינות רבות בונות לעצמן מערכת שונה מעט, עם פרוטוקולי אבטחה שונים", נמסר מהאיגוד. הניסויים המדוברים נערכו ברקע חששות רבים מפגיעה בבחירות אמצע הקדנציה, שיתקיימו בנובמבר הקרוב. משתתפי הוועידה, שפרצו לתוצאות, הצליחו בין היתר לשנות שמות של מועמדים ושל מפלגות, ולהוסיף כ-12 מיליארד קולות למועמדים השונים.
בחודש שעבר, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הזהיר כי רוסיה נוקטת במאמצים שונים כדי להשפיע על בחירות אמצע הקדנציה. הוא אמר כי הוא מקבל את עמדת המודיעין האמריקאי לפיה רוסיה התערבה בבחירות האחרונות בארה"ב והדגיש כי יש לו ביטחון ואמון מלאים בסוכנויות המודיעין של ארצו. עם זאת, לדברי טראמפ, לא הייתה להתערבות הרוסית השפעה על תוצאות הבחירות. בנוסף, הנשיא הבהיר כי ממשלו יעבוד באגרסיביות כדי למנוע התערבות בבחירות לקונגרס שייערכו השנה, ב-2018.