למעלה ממיליארד וחצי בני אדם משתמשים בווטסאפ מדי חודש, כך עולה מנתונים עדכניים שפרסמו בחברה. תכנים רבים עוברים בין המשתמשים באפליקציית המסרים המיידים, ובסוף השבוע האחרון החברה הודיעה כי חתמה עם גוגל על הסכם מיוחד, אשר צפוי להקל רבות על המשתמשים המנסים לגבות את החשבון שלהם.



הדבר הטוב בהסכם - זו העבודה שגוגל הסכימה לאפשר למשתמשי ווטסאפ לגבות את החשבון שלהם בדרייב, מבלי להשתמש בכל הזיכרון האפשרי בחשבון שלהם. הדבר מאפשר למשתמשים לגבות את התכנים, מבלי לבזבז מקום מתוך 15 הג'יגה החינמיים הניתנים. עם זאת, החדשות הגרועות בסיפור, זו העובדה שכל הגיבויים מהתאריכים שקדמו לכניסת ההסכם לתוקף - יימחקו.

ווטסאפ הודיעה, כי עם כניסת ההסכם החדש לתוקפו, ב-12 בנובמבר, גיבויים בני יותר משנה שלא התעדכנו - יימחקו. לכן, אם יש לכם גיבויים של מספר ישן או כאלה שהועברו לחשבון אחר, אז מומלץ מאוד להוריד את קבצי הגיבוי מהשרתים, כדי לוודא שהם לא יימחקו. 

חשוב להדגיש כי ההסכם החדש, תקף אך ורק עבור משתמשי אנדרואיד, שכן בעת שימוש באייפון לא ניתן לבחור לגבות את הווטסאפ בדרייב. העובדה שאפל מספקת רק חמישה ג'יגה בחינם לגיבוי בענן, גורמת לכך שרבים פשוט בוחרים שלא לגבות את חשבון הווטסאפ שלהם.