המיליארדר אילון מאסק הודיע הבוקר (שבת) בפרסום באתר טסלה כי היא "תישאר חברה ציבורית". הוא הוסיף: "הדירקטוריון אישר את ההחלטה". מאסק מחזיק בכ-20 אחוזים ממניית החברה, דבר שהופך אותו לבעל המניות המרכזי. הדבר סותר את הציוץ מתחילת החודש, אשר בו הכריז כי החברה תהפוך פרטית ומנייה תעלה 420 דולרים.
בשבוע שעבר, הוא התייחס לציוץ מעורר הסערה, בראיון שהעניק לניו יורק טיימס. מאסק סיפר כי התעורר בבית עם חברתו, התארגן ונסע ברכבו לשדה התעופה. במהלך הנסיעה, ב-7 באוגוסט, כתב את הציוץ המדובר ובו הסביר שימכור מנייה ב-420 דולרים. בנוסף הוא ציין כי יש לו מקור מימון נוסף. על פי ההערכות, מכירת המניות היתה שווה למעלה מעשרה מיליארד דולרים.
לדבריו, מטרת כתיבת הציוץ היתה הגברת השקיפות. הוא ציין כי אף אחד לא ראה את הטקסט לפני הפרסום. מדובר במועד לא שגרתי לפרסום תחזיות כאלה שכן מדובר היה באמצע יום המסחר בבורסה בארצות הברית. דובר טסלה מסר בתגובה כי מאז אותו ציוץ מדובר, מאסק התחייב שלא לצייץ על נושאים כאלה מבלי להיוועץ בדירקטוריון קודם לכן. המליארדר ציין כי אין בכוונתו לעזוב את הטוויטר. עם זאת, גורמים אמרו שהם היו מעדיפים שהוא יתעסק במכוניות ולא בציוצים.

בתוך כך, רשת CNBC דיווחה ביום חמישי כי עשרות עובדים בטסלה עזבו את החברה בשנה האחרונה, ועברו לעבוד באפל. בין היתר, הם עובדים כיום בפרויקט הרכב האוטונומי של החברה, אשר על פי הדיווחים השונים מתוכנן לקרות כבר בשנתיים הקרובות. על פי הפרטים שפורסמו בחשבונות לינקאדין של העובדים, וכן ממקורות שדיווחו לאתר, עולה כי בשמונת החודשים שחלפו מאז תחילת השנה, אפל שכרה לפחות 46 אנשים שעבדו בעבר בטסלה. בין השמות שעלו נמצא גם דאג פילד, שהיה סגן בכיר במחלקת ההנדסה.