מי שיקנה את Samsung Galaxy Note 9‎ ישים לב מיד שהוא מחזיק במפרט טכני די דומה לקודמו בסדרה, אך כולל לא מעט שיפורים קטנים, שיכולים להצדיק את היותו אחד המכשירים היקרים כיום בשוק עם תג מחיר של כ־5,000 שקל לדגם עם זיכרון 512 ג'יגה. גודל המסך הוא 6.4 אינץ' והתצוגה ברורה וניתנת לשימוש בקלות אפילו אם יש עליו אור שמש ישירה. בדומה למכשירים אחרים בעלי קצוות מעוקלים, גם במכשיר זה ניתן להעלות תצוגה נוספת בהחלקה מצדו הימני של המסך - תפריט קיצורי דרך לפעולות שכיחות במכשיר, שאותו ניתן להתאים אישית.



גם האביזר Pen, המזוהה כל כך עם הסדרה, עבר מקצה שיפורים ויכול לשמש כשלט רחוק לביצוע פעולות שונות במרחק של עד תשעה מטרים מהטלפון. ממשק הצילום עשיר ולצד האפשרויות הרבות יש גם אפשרות לייצר אימוג'י חי בדמות המשתמש. הבינה המלאכותית מקבלת אף היא מקום של כבוד בממשק הצילום בנוט 9. במצב צילום אוטומטי היא תזהה את האובייקט המצולם ותדע להתאים עבורו את מצב הצילום הטוב ביותר, וכן תתריע אם ישנם פגמים בתמונה.



השיפור המשמעותי ביותר במכשיר הוא הסוללה, שגדלה ל־4,000 מיליאמפר/שעה. לאחר יום ארוך, שכולל שיחות, רשתות חברתיות, התכתבויות, ניווט, משחקים וצילום - הצלחתי לחזור הביתה עם מספר אחוזים דו־ספרתי בסוללה. המכשיר מתאים בעיקר למשתמשים כבדים, שדורשים הרבה מהמכשיר ושלא מפחדים מהמסך הגדול – אף שמשמעות הדבר היא שהם ייאלצו להשתמש בשתי ידיים כדי להפעיל אותו.



בסניפים של סאני, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל, ניתן לרכוש את המכשיר החדש ב־4,039 שקל לדגם ה־128 ג'יגה־בייט, ו־4,899 שקל לדגם ה־512 ג'יגה־בייט.