עוד סממן לצורך התמידי של הגולשים למצוא את הריגוש הבא, ובהתאם לכך גם לצורך של החברות הטכנולוגיות להמציא את האתגר הבא בעולם גלובלי שמשתנה מרגע לרגע ללא הכר.
המטרה באפליקציה הזו היא לקטלג מקומות על פי טעם אישי של המשתמשים השונים. “המרדף אחר חוויות חדשות, המלצות ופעילויות המותאמות לשעות הפנאי מעסיק את רוב האנשים והמשתמשים בטכנולוגיה לא מעט – מה לאכול, איפה לקנות, לנפוש או סתם לבלות בזמננו הפנוי. כדי לספק מענה לצרכים אלו קמה הפלטפורמה”, הסביר עידו שיימן והדגיש כי היא “מאפשרת לכל משתמש להיות מוביל דעה. המטרה היא לתת עדיפות לחוויות האישיות, לחיי החברה שלו ולמשתמשים שמעניינים אותו מבחינת סגנון החיים ולחזור על חוויות טובות כשהן בסביבתו”.