חבר הכנסת אורן חזן זכה לקבלת פנים מיוחדת, כשהתארח בתוכנית "כל האמץ בפרצוף" ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", שמשודרת מדי יום חמישי ב-22:00. בתוכנית השנייה אירחו השניים באולפן את חבר הכנסת אורן חזן. אחרי שבתוכנית הבכורה ניסו שי חי ולוין לשדך בשידור חי ובהפתעה בין ח"כ חזן לבין כוכבת הריאליטי הפנויה אביבית בר-זוהר, הפעם הושיבו אותו ליד מלכת היופי, הדוגמנית וכוכבת הריאליטי טיטי איינאו, שכיכבה ב"הישרדות".



אלא שחזן הפתיע כבר בהתחלה וסיפר שיש לו חברה חדשה. "יש לי חברה ואני אוהב אותה, זהו, יש חברה", אמר חזן. "היא בטח שומעת אותנו עכשיו ועכשיו אני גם מלחיץ את ההורים שלה". בשיחה עם אביבית בר-זוהר אמר חזן שכחבר כנסת המקסימום שהוא יכול להזמין אותה אליו זה בילוי בקיוסק. על החברה החדשה אמר: "היא טיפוס שאם אני אגיד לה 'חצי מנה פלאפל' היא תוריד לי שתי סטירות".



לוין אמרה שיחד עם שי חי תכננה לעשות לחזן פרויקט 'קח אותי אורן' למציאת שידוך, ושהוא קלקל את התוכנית. טיטי הציעה לעשות לו 'הרווק'. חזן הגיב במודעות עצמית: "אני נראה...לא, לא קורה. אני 'השמנמן' אולי. לפני כמה חודשים אמרו לי שאני צריך למצוא לעצמי מלכת יופי, עולה חדשה, אבל לא הקשבתי. אני לא יכול לספר הכל ברגע אחד, אבל חוט יצא מתוך הלב שלי והוא קשור חזק חזק, הוא קשור".



למרות זאת, העלו לוין ושי חי לשידור את דניאל קלדרון, שבימים אלה מככבת בתוכנית הריאליטי "אמזונס" והיא גם חברה ב"צבא האמת" של שי חי. קלדרון, שהתגרשה לאחרונה, אמרה שהיא מעוניינת בחזן. "אורן חזן הוא קצין וג'נטלמן במקצועו. הוא שייך למגזר המרוקאי המוביל, שזה כבר נותן לו עוד כמה נקודות זכות. יש לו חוש הומור משובח. הוא חד כתער וחריף כשיפקה, בקיצור... אורן אם חם לך בגללי אני אתרחק". חזן הגיב: "את מהממת. דניאל היא המלכה החדשה ואתם מוזמנים לפנות אליה בפייסבוק".





לוין הזכירה שלאחרונה נתפסה בשירותים בכנסת שקית עם גראס. ח"כ חזן הגיב: "אני השבוע לא הייתי בכנסת אז זה לא קשור אלי. רציתי לספר בדיחה, שאם זה היה תלוי בי זה היה שק, אבל אני לא קשור לדברים האלה. שי חי התבדח: "אורן לא עושה סמים קלים, אורן ישר לקריסטל", וחזן השיב: "האמת שאני חולה על קריסטל מנטה ירוק, משקה האלים. חברה שלי באה אלינו לשבת ואמרה לי 'אתה כזה בונקר, בטח שותים אצלכם קריסטל'. אז עשינו לה קטע מצחיק, כשהיא באה לשבת אמרתי לאחותי, אל תקנו קוקה קולה, תקנו רק קריסטל, היה גדול". איינאו אמרה שכנראה מדובר במישהו שיש לו אישור לגראס רפואי כי בכנסת מתעסקים בדברים שגורמים לסרטן.



שי חי טען שלחזן יש מידע על חוצנים, והח"כ השיב: "בכנסת ישראל יש לא מעט חוצנים. אני אומר את זה בפשטות ואני יודע שזה יעלה לי ביוקר. אני לא אחד מהם. הם יודעים שאני הולך לחשוף את הסוד ולכן אני אשלם מחיר כזה כבד. אם אנחנו מאמינים אז בסוף גם אצלנו ביהדות יש מלאכים, מלאכים טובים לא מלאכים רעים אז מה? יש משהו, יש כוח עליון ואני איש מאמין. זה מזכיר לי את דודו טופז שהיה במרדף גדול אחרי חייזרים והבטיח לנו".



בימים אלה לומדת טיטי איינאו ממשל ופוליטיקה ומתכננת קריירת דוגמנות בחו"ל. לוין טענה שהיא תהיה חברת כנסת בעתיד הרחוק. "אני מבטיח לך שאת לא רוצה את זה, אני מתחלף איתך היום", אמר ח"כ חזן, "האמת שאני שם מתוך שליחות אמיתית, אבל כשאתה מסתכל על המכלול, זה פשוט... לעיתים אנחנו קצת יוצאים מפרופורציה... הרצון ל'צהוב' עולה על זכות הציבור, אבל בכיף, ברוכה הבאה לכנסת ישראל". "אני יכולה לעזור לו בכנסת", טענה טיטי. "אני גם שחורה, גם אתיופית, גם צעירה, גם דוגמנית, אתם יודעים כמה רעש אני אביא איתי?".


טיטי איינאו. צילום: שוקה כהן
טיטי איינאו. צילום: שוקה כהן