רז ועמית גל זכו הערב (שני) בגמר המירוץ למיליון לאחר ש-14 הזוגות עברו 50 אלף קילומטרים, עשרות יעדים, מאות משימות ואינספור מדינות. בתכנית הגמר, ששודרה הערב בערוץ 2 הגיעו הזוכים למשימה האחרונה בעיר מלבורן שבאוסטרליה יחד עם הזוגות הפיינליסטים לי וטל ואלכס וג'וזי אשר צלחו את הדרך הארוכה והגיעו עד לקו הסיום. 



רגע לפני שהמנחה, רון שחר, הכריז על הזוכים, אמר הבן רז: "אני חושב שמי שמכיר אותנו ולא מי שרואה מהצד, יודע שאנחנו משפחה אנחנו תמיד משלימים ולא היינו מגיעים לפה למעמד הזה לעמוד ככה עם כולם אם לא היינו בקשר טוב כזה. אם הצעקות האלו היו חוסר כיבוד אב ואם לא היינו עוברים ככה את ישראל".



לאחר ההכרזה הוסיף רז על אביו: "אם הוא עשה את מה שעשה בגיל שלו אני רוצה לתת לו את כל הפרס. אם הוא שרד את כל הדבר הזה אני לא רוצה פרס אני ניצחתי. זה הניצחון שלי".



עמית גל בן ה-63 המתמודד המבוגר ביותר עד כה שהשתתף במירוץ למיליון ישראל. נולד וגר כל חייו בקיבוץ עמיר. נשוי ליהודית ואב לחמישה ילדים. הוא הקדיש את חייו ואת נשמתו לספורט ולכדורסל. עמית הוא המנהל המיתולוגי של קבוצת הכדורסל הפועל גליל עליון ובעל פינה בשם "שמע סיפור" בתכנית "חמישיות" בערוץ הספורט. כיום הוא מנהל את קבוצת הכדורסל הפועל חולון. 



רז גל בן ה-32 הוא בנו הבכור של עמית, נולד בקיבוץ עמיר וכיום חי בתל אביב. הוא נשוי לרייצ'ל ומנהל סוכנות שחקני כדורסל, יועץ משפטי ומנהל פיתוח עסקי. בין רז ועמית יש מערכת יחסים מצחיקה ומרגשת בין אב לבן שלעתים מחליפים בניהם את התפקידים – רז בתפקיד האב ועמית בתפקיד הבן. לדבריהם הם תחרותיים, ספורטאים אמיתיים ויעשו הכל כדי לנצח.



השניים הגיעו למירוץ למיליון כדי להוכיח לכולם שגיל זה רק מספר ושהעץ והתפוח שנפל לא רחוק ממנו, יכולים לקחת את המיליון ואכן הם הצליחו במשימתם וחזרו עם הפרס הגדול הביתה.



רז ועמית. צילום: אביב חופי
רז ועמית. צילום: אביב חופי