ספי עובדיה, הכתב הפוליטי של ערוץ 10, מצטרף ל"רדיו ללא הפסקה 103FM" ויחבור לניסים משעל ולדרור רפאל ברצועת השעה 9:00. הצטרפותו של עובדיה לתחנה היא חלק משיתוף הפעולה עם מערכת חדשות 10 המספקת את מהדורות החדשות ל-103FM, ובמסגרתו ישולבו עיתונאים נוספים מחדשות 10 בתחנה. 



עובדיה עוזב את גלי צה"ל אחרי 13 שנים בתחנה הצבאית, בה החל את הקריירה העיתונאית שלו, תחילה ככתב ספורט ולאחר מכן ככתב בכנסת. בנוסף הוא כיהן כראש מחלקת החדשות בגל"צ והגיש תכנית שבועית לצדו של יועז הנדל.



בין פרסומיו הבולטים ככתב פרלמנטרי ניתן למצוא את פרשת "נתן אשל", שהביאה לפרישתו מתפקידו של ראש הסגל במשרד ראש הממשלה; פרסום התיעוד המצולם של חברת הכנסת חנין זועבי לצד הפעילים החמושים על ספינת המרמרה; ושניים מתחקיריו אודות לשכת השרה מירי רגב הביאו לפתיחת בדיקות מבקר הנמצאות בעיצומן.



תוכנית הבוקר המשותפת של ניסים משעל ודרור רפאל משודרת מאוגוסט 2016, לאחר שרפאל נפרד מזוגיות רדיופונית ארוכת שנים עם שי גולדשטיין. השניים עדיין ממשיכים להיפגש מדי בוקר בפינת "שיחת טלפון מפתיעה", המפגישה בין צוות הבוקר של גולדשטיין, גוטליב ולאה לב לרפאל ומשעל, וכעת גם לעובדיה.



השותפים החדשים של ספי עובדיה. דרור רפאל וניסים משעל. צילום: יח"צ
השותפים החדשים של ספי עובדיה. דרור רפאל וניסים משעל. צילום: יח"צ



ספי עובדיה אמר בתגובה, כי הוא "נרגש להצטרף לנבחרת שדרי הרדיו המובילה של 103 בכלל ובפרט למשעל ורפאל כחלק משיתוף הפעולה בין חדשות 10 ל-103FM. זו זכות גדולה לחזור ולעבוד עם המנכ"ל אור צלקובניק אותו אני מכיר שנים רבות עוד בהיותו בכיר בגל"צ ובגלגלצ".



אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, אמר כי "ספי עובדיה הוא עיתונאי בועט, בולט, חריף ואינטלגנטי, שהספיק לצבור רקורד המדבר בעד עצמו. הוא עשוי מאותם החומרים שהופכים את 103FM לתחנה מובילה. יחד עם ניסים ודרור נספק למאזינים שעה ייחודית של אקטואליה, פובליציזם וסאטירה".