"אם אני אגיד שאני לא מפחד אני שקרן. אני לא רוצה להעיר את המתים", אמר הערב (שני) צלם הפפראצי מיקאל כהן על העימות שלו עם רפי רפאלי, אביה של בר בתכנית "הכל אישי". "זה יכול להגמר לא טוב. הוא לקח את המצלמה איתו ונכנס לבית. כשיצא המצלמה נטפה מים. אף אחד לא יכול לעמוד מולם ולהתעמת יש פה משהו לא בסדר, בנאדם שחושב שהוא במערב הפרוע". בתכנית נטען כי נגזרו על רפאלי האב ארבעה חודשי מאסר על תנאי, אך בשיחת טלפון עם אנשי תכנית "הכל אישי"  אמר "אני זוכיתי זיכוי מוחלט גם לשופט מותר לטעות אפילו שנפסק 'הזיק בזדון'".



גם לצייר אריה לויט אין זכרונות נעימים מאביה של דוגמנית העל בר רפאלי. הוא צייר את בר באישור אמה ציפי, בטכניקה תבניתית ותלה את הציור בגלריה, שהקונספט שלה הוא שניתן לגעת בכל הציורים. את הציור פירסם כך: "בואו לגעת בבר רפאלי". אביה הגיע למקום שלושה חודשים אחרי. לדברי לויט האירוע התנהל כך: "בהתחלה הייתי עם הגב אליו והוא צועק עליי 'אתה צייר חרא, אתה לא יודע לצייר'. אמרתי לו 'אתה מתנהג כמו פרא אדם, כולם צדקו לגביך'". רפאלי אמר בתגובה כך: "נפגשתי איתו, עוד אחד שמחפש כותרות".



סגן ראש העיר בעיריית הוד השרון, יואב רוזן, טען שגם הוא היה בעימות עם רפאלי. "הוא עקף אותי בכביש, קילל כמה פעמים, אמר 'הבת שלך זונה'. חששתי ממנו, צריך לראות אותו ואת הרכב שנהג בו. פחדתי שאני מתעסק עם מישהו לא נורמטיבי". הנושא עדיין בבדיקת המשטרה ורפאלי מכחיש והציג בזמנו בערוץ 2 תוצאות בדיקת פוליגרף שתומכות בו. לדבריו, הוא "רוצה לעשות הון פוליטי על גבי, ואנשים נהנים להתלות בבר". עד ראייה באירוע: "מעדיף לא להגיב, אני מפחד, לא רוצה שתפגע לי הפרנסה". ב"הכל אישי" עבר גם הוא פוליגרף ונמצא דובר אמת. 



יעלה רפאלי, אמא של רפי, צוטטה באומרה לחיים אתגר המנחה כי היא "מפחדת להתראיין, אין לך מושג מה הוא (רפי רפאלי) יכול לעשות. זה באמת פחד. אין לי קשר איתם, הם לא מרשים לבר ולילדים לראות אותי. לא מכירים בי יותר".  רפאלי הגיב גם על הטענה הזו ואמר למערכת הכל אישי "ההמצאות שלכם זה על הכיפאק", טען שאתגר צריך "לדייק בהכל כי אם תפספס ותגיד משהו לא נכון תקבל תביעה" ואמר לו "לך תעבוד בעבודה נורמלית", לא לפני שהתריע בפניו "להזהר שלא יופלל". 



בהמשך התכנית המשיכו וסקרו פרשת הטרדה מינית בה לכאורה היה מעורב ניל בן פורת, אחיה הגדול של בר, את האפליקציה השנויה במחלוקת בליינד ספוט בה היה מעורב דור רפאלי, ואת פרשת השוחד לכאורה בבסיס אלי נקשר שמו של און רפאלי אחיה הקטן של הדוגמנית. לבני המשפחה הייתה טענה אחידה בתגובה להעלאת הפרשות האלו: "ברגע שיש להם (לתקשורת) אפשרות להשתמש בשם של בר, הם ירשמו את זה כי אנשים מתעניינים בשם הזה".