ספי עובדיה ודרור רפאל אירחו ב-103FM את הסטנדאפיסט נדב אבוקסיס לתוכנית אקטואליה מיוחדת לפורים. במהלך התוכנית התפתח דיון בו אמר אבוקסיס: "המנהיגים הופכים להיות פחות דיפלומטים ויותר ישירים. כמו למשל ארדואן, ובצרפת זו מארין לה פן, שייתכן שתיבחר לנשיאת הרפובליקה. השיח הוא לא פוליטיקלי-קורקט, כלומר אנחנו נגד זה, נגד זה ונגד זה, זה רדוד, אבל זה בכל העולם".


עובדיה טען שמדובר בשיח רדוד ודיכוטומי של שנאה מול אויבים. רפאל טען שהשיח יותר רדוד ובוטה, אבל גם יותר אמיתי מהשיח הקודם. אבוקסיס אמר: "השיח הזה התחיל, אנחנו נמצאים במקום כזה שבו התחיל השיח הזה. התקשורת, שזו מילה מאוד מאוד אמורפית, נוטה להאשים את העם בבחירה שלו, והתקשורת שוכחת שחלק מהדבר הזה, זה אחריות שלה. היא זו שהביאה לנו את חוסר העידון. סליחה, אני נמצא פה ברדיו, אבל את נתן זהבי ואת שפטל, ואת 'האח הגדול'".




עובדיה שאל האם אבוקסיס משווה בין זהבי לשפטל, והבדרן השיב בחיוב: "אני משווה, כן, אני משווה את הבוטות, את זה שבן אדם בא ואומר ומקלל, ו'תוריד אותו מהקו', ו'חתיכת זבל' ו'אתה אפס', וזה בפרומואים. ואחר כך מגיע איזה מנהיג, וצומח איזה חבר כנסת כמו אורן חזן וכמו מירי רגב, ואחרי זה אומרים, תראו, תראו איזה מנהיגים. אבל זה אנחנו, אנחנו הבאנו. אנחנו זה אתם, התקשורת. התקשורת היא זו שהביאה אותם, שהאדירה אותם ובשם הרייטינג הביאה את השיח למקום מאוד מאוד ישיר".


עובדיה שאל האם דמויות כמו בובליל ב'אח הגדול' מהווים הזמנה לחלון הראווה של המערכת הפוליטית, ואבוקסיס אישר: "ודאי, כן, כן". רפאל טען ששפטל בדרכו לאולפן הרדיו, ואבוקסיס קינח בחיקוי שלוו: "החזיר השוביניסטי השמאלני".