טל ואביעד פתחו את השבוע הנוכחי בהרגשה קצת לא נוחה. מצד אחד, רשימת האמנים שמגיעים לישראל נראית מבטיחה, אך מצד שני בכל פעם שרכבת מוזיקלית כזאת עתידה להגיע, משהו מתפתח וקורה איזה אירוע ביטחוני, שגורם לרשימה להתבטל או להצטמצם. צמד המגישים החליטו לפתוח את העניין, ולקוות שהפעם, בניגוד לשנים שעברו, הכל יהיה בסדר (טפו, טפו, טפו...).



"בריטני ספירס מגיעה לישראל, קיץ מדהים, ג'סטין, רדיוהד, אירוסמית" אמר טל. "משהו רע יקרה, אם יש תמיד יותר מדי דברים טובים אשליה של תחושת שפיות, אז משהו רע קורה" אמר אביעד. "בטח לכולם יש מישהו שמכיר מישהו שעובד בקריה. אתמול החץ מיירט טיל בסוריה, ובריטני לא יודעת כלום. אתה מביא אותה לפה, ויש צבע אדום, היא לא שמה לב היא לא מבינה ולא שרה. הכל אפקטים. מלבד השורה בריטני ביץ', ומדונה זה ביץ', אני מדונה" אמר טל.


"לבריטני יש וייב של סלב ישראלי. היא שופטת בכוכב הבא. היא יכולה להשתלב בחברים סנדרה ריגלר" אמר טל. "ומצטלמת עם הגברת נתניהו" השיב אביעד. "מה היא עושה בשנים האחרונות?" שאל טל. "היא בווגאס, חיה שם ומופיעה שם.  בטח מופיעה במלון מוזר. היא מופיעה שם עד סוף 2017 ". 

 
"היא אומן ממש מופיע כמו מדונה, היא מופיעה רק בוואגס כמו סלין דיון, יש לה מפתח העיר" אמר טל. "יש שם כיכר דיון. בריטני גרה שם, ווגאס זה מקום משוגע, אתה נטרף שם. הכל ענק ומוגזם, כל מלון יש צורה היסטורית" אמר אביעד. "אתה לא יכולה לבוא למקומות אחרי שאתה חי בתוך ווגאס. היא יכולה לראות את מגדל דוד ולחשוב שזה מלון. ווגאס עשירה ומוזרה. אתה לא מבין מתי יצאת משם. בטח טראמפ מבחינתה ראש עיריית וגאס" אמר אביעד.