אחרי שכבשה את המסכים בארה"ב, "משחקי הכס" עושה היסטוריה גם בארץ: הפרק הראשון של עונה השביעית של הסדרה, ששודר בסמוך לשידורו אתמול בארה"ב בארבע לפנות בוקר, שבר את שיאי הצפייה של "סלקום tv" עם פי שלושה צופים מכל הסדרות הזרות הנצפות ביותר בגוף השידור. גם ב-yes זכה הפרק להצלחה כאשר 20% מצופי ה-VOD שלה צפו בפרק תוך 24 שעות, השעה הכי נצפית בארץ אגב, הייתה 21:00.



כזכור, עליית העונה השביעית של "משחקי הכס" נדחתה בחודשיים וחצי, והיא תכלול רק שבעה פרקים, ולא עשרה כרגיל. הסדרה נחשבת לסדרת הדגל של הרשת האמריקאית HBO, כאשר בתחילת העונה הראשונה צפו בה כ-2.2 מליון צופים רק בארצות הברית, ואילו אמש, הפרק הראשון בעונה השביעית קיבל מספר שיא של 10.10 מליון צופים.





יניב גרינולד סמנכ"ל הטלוויזיה של סלקום tv: ״לא האמנו שפתיחת השידורים בארבע לפנות בוקר תייצר הענות כל כך גבוהה בקרב לקוחותינו.


הפרק הראשון זכה לפי 3 צופים מכל שיא אחר שידענו עד כה״.



כידוע, "משחקי הכס" מתרחשת בווסטרוס, אי אשר מזכיר את בריטניה בימי הביניים, בו בתי אצולה אשר נאבקים על הכתר בעזרת תככים ומלחמות. סדרת הספרים ולאחר מכן סדרת הטלוויזיה עוררו עניין רב אך גם ביקורת רבה על היותן אלימות, מיניות אך גם יפות ובעלות עלילה מורכבת ומפותלת בעלת גיבורים רבים, אשר קשה לומר מי מהם הוא טוב ומי מהם הוא רע בכל רגע נתון.