חודש בלבד חלף מאז רשת נטפליקס הודיעה כי היא תשדר שתי סדרות חדשות של יוצרי פאודה למעל ל-100 מיליון מנויים בכל רחבי העולם, ומעריצי הסדרה מקבלים הודעה משמחת נוספת. האנשים שמאחורי ההפקה עטורת השבחים משחררים היום (רביעי) טריילר חדש לעונה השנייה, שלוקחת צופים מכל העולם אל עולמם הסודי של לוחמי יחידת המסתערבים המנהלים מרדף אחר מבוקש בכיר חמאס.





במהלך 2018, תוקרן העונה השנייה של פאודה, המותחן הפוליטי של יששכרוף ורז שזכה לשבחי הביקורת, בפרמיירה בנטפליקס בכל רחבי העולם, להוציא ישראל וצרפת.



כזכור, רשת הטלוויזיה האינטרנטית, הזמינה לפני כחודש סדרה מיוצרי פאודה, ששמה טרם נקבע ושבה יככב רז. סדרה נוספת של הצוות עטור הפרסים בשם "Hit and Run", נמצאת אף היא בפיתוח.



מתוך "פאודה". צילום: YES
מתוך "פאודה". צילום: YES



הסדרה ששמה טרם נקבע קיבלה את השראתה מאירועים אמיתיים והיא עוקבת אחר פעילות בינלאומית בסיכון גבוה של ה-CIA והמוסד, אשר מנסים לאתר ולחסל את אחד הטרוריסטים המבוקשים ביותר בעולם. היוצרים יששכרוף ורז ישמשו כמפיקים בפועל, יחד עם פטר פרינסיפאטו, איתי רייס וקימברלין בלוני מ-Principato-Young Entertainment.



ב-"Hit and Run", חייו של גבר הנשוי באושר מתהפכים כשאשתו נהרגת בתאונת פגע וברח מסתורית. סדרת המתח והריגול הפוליטית הזו נמצאת כרגע בפיתוח. היוצרים רז ויששכרוף ישמשו כמפיקים בפועל, יחד עם דייויד הוברמן, טוד ליברמן ולורי זקס מ-"Mandeville Films".