אחרי תקופה ארוכה של הכנות שכללה שלל ספקולציות לגבי מקום מושבה החדש של גלי צה"ל, העבודות לקראת המעבר תופסות תאוצה. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, פרסם היום (שלישי) בחשבון הפייסבוק שלו תמונה מסיור עם שר הביטחון אביגדור ליברמן, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל) אודי אדם, ומפקד גל"צ הנכנס, שמעון אלקבץ, במיקום העתידי של התחנה, מוזיאון אסירי המחתרות.



"מעבירים את גלי צה"ל לירושלים!", הכריז ברקת בכיתוב התמונה, והוסיף: "מסייר הבוקר יחד עם שר הביטחון אביגדור ליברמן, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל) אודי אדם, מפקד גל"צ שמעון אלקבץ וחבר המועצה משה ליאון במוזיאון אסירי המחתרות הסמוך לעירייה, אליו נעביר בקרוב את גלי צה"ל". מדובר בחלק ממאבק כולל של ברקת להביא לעיר את רוב כלי התקשורת, כולל "כאן", שכרגע אינם נמצאים בבירה.



"המקום של כלי התקשורת המרכזיים הוא בבירת ישראל", המשיך ראש העיר, והתייחס לטענות שהועלו כנגד תוכנית המעבר מחשש לפגיעה במוזיאון ההיסטורי, "חשוב לציין שהמעבר לא יפגע במוזיאון אלא יביא לשדרוג ולהעצמה שלו ושל ערכיו ומורשתו החשובה. אני מודה לשר הביטחון ששם את ירושלים על ראש שמחתו ומשתף איתנו פעולה בהעברת עוד ועוד יחידות של צה"ל לירושלים לחיזוקה של בירת ישראל", סיכם ברקת.
 


גם השר ליברמן פרסם תמונה מהסיור וכתב: "גלי צה"ל תשדר מירושלים באולפנים מתקדמים שיוקמו לטובת המעבר כולו. כל גופי השידור הציבוריים חייבים לשדר מירושלים, והמעבר העתידי הצפוי של גלי צה"ל לבירה הוא נדבך חשוב לחיזוק מעמדה. זאת לצד מעבר עתידי של יחידות צה"ל 
נוספות לירושלים".