אחרי אמיר חצרוני, יוליאן לוינסון ושותפו לשעבר "סאבלימינל", איתם הסתכסך הראפר "הצל" מעל דפי האינטרנט במשך השנים האחרונות, מצא לעצמו כוכב הרשת הפרובוקטיבי הידוע בדעותיו הימניות הקיצוניות, מוקד חדש לקאט-פייט. יואב אליאסי נכנס לזירת הקרב האינטרנטית ויוצא כנגד לא אחר מאשר השף הישראלי מאיר אדוני, והסיבה: ניסוח התפריט המסעדה הניו-יורקית שלו.



"טרטר פלסטיני" ו"קדאיף רמאללה", הן שמות המנות אותנו בחר אדוני להעניק לחלק מההיצע הקולינרי במסעדת "נור", בתפוח הגדול, ועל כך "הצל" לא עבר כמובן בשתיקה.





"הגענו אתמול אני ובת זוגי למסעדה Nur החדשה של שף מאיר אדוני במרכז מנהטן", כתב לצל אחד הגולשים שביקש להישאר בעילום שם, והוסיף: "ציפינו לחוויה ביתית ישראלית כמובן עם נגיעות שמותאמות לקהל המקומי, ואיך שקיבלנו את התפריטים נדהמנו לגלות שמשהו אחר קורה במסעדה של שף מאיר אדוני הישראלי. המשהו הזה ממש לא ישראלי ואפילו ההפך הוא הנכון. יש מנה עיקרית שנקראת 'טרטר פלסטיני' וקינוח בשם 'קדאיף רמאללה'".



"לא חיכינו אפילו להסבר, לא שאלנו שום דבר גם לא שאלנו אם השף נמצא כדי לומר לו שיש אצלו ישראלים שרוצים לדעת מה פשר ההזיה הזאת?", המשיך הגולש בפוסט אותו שיתף "הצל", "פשוט קמנו ועזבנו את המקום".



"פשוט בושה וחרפה ששף ישראלי ששם לעצמו מטרה לכבוש את עולם הקולינריה העולמית עושה זאת בדרך שדורכת על המקום שממנו הוא הגיע", סיכם הגולש, "אין שום צורך לקרוא למנות ככה, שף מאיר אדוני צריך פשוט להתבייש בעצמו, שהוא מוכר ככה את המקום שממנו הוא בא ועושה לנו שם רע בעולם. נשמח באם ותפרסם את תמונות מהתפריט ואפשר לראות גם באתר את התפריט ולראות שזה אמיתי".



הצל מסתכסך עם מאיר אדוני. פייסבוק
הצל מסתכסך עם מאיר אדוני. פייסבוק



"מאחלת לו שיסגור כמו שכול הזבלים סגרו אמן", כתבה אחת הגולשות, "מרוב הרצון למצוא חן בעיני העולם, ובעיקר בעיני אויבנו, יש אנשים שנשתבשה עליהם דעתם, חוץ מזה שהאוכל שלו חרא, לכלב שלי יש אוכל יותר טוב", הביע את תמיכתו גולש אחר. "בפוסט כל כך דבילי לא נתקלתי המון זמן", סיכם גולש עם דעה שונה במעט.