חגים יש לכולם, בכל מקום, אבל בשום מקום אין כמו כריסמס באמריקה. כריסמס באמריקה זה החג הפופי, הטראשי והמסחרי ביותר שאפשר לדמיין – תירוץ מושלם לבזבוז כסף (ועשיית כסף), הגזמה קלורית, רכישת סוודרים צבעוניים מטופשים ופיזור קונפטי בצורת פתיתי שלג. קחו את שירי החג שלנו, לדוגמה. שירי חנוכה הם להיט היסטרי בפעוטונים וממשיכים להיות פופולריים למדי עד גן חובה, אבל קשה לדמיין אדם מבוגר שומע את "כד קטן" להנאתו באוטו בדרך לעבודה.
באמריקה, לעומת זאת, אלבומי כריסמס נחטפים. אלבום הכריסמס של אלביס פרסלי מכר יותר מ־15 מיליון עותקים ברחבי העולם, נעימות הסקסופון הכריסמסיות של קני ג’י מכרו יותר מ־7 מיליון עותקים, ו"נואל" של ג’וש גרובן מכר קרוב ל־6 מיליון חתיכות.
אלבום הסולו הרביעי של סטפאני, שיצא בתחילת אוקטובר, הוא אלבום כריסמס בשם You Make It Feel Like Christmas (הליקון), המכיל שירים חדשים ומקוריים בנושא החג, לצד סטנדרטים כמו Silent Night ו־Jingle Bells וגם קאבר לשיר הפופ הכריסמסי האולטימטיבי, קלאסיקת האייטיז Last Christmas של להקת וואם, שכתב ג'ורג' מייקל.