טירוף מוחלט: כמה שעות לאחר שעומר אדם פתח את מכירת הכרטיסים למופע הגדול שלו באצטדיון "סמי עופר" בחיפה, אליו יגיעו 30 אלף איש - כל הכרטיסים נמכרו. המכירה נפתחה היום (ראשון) בשעה 10 בבוקר, והיא התבצעה דרך חברת 2207*, את הכרטיסים היה ניתן לרכוש טלפונית במספר המצוין או דרך אתר החברה. יש לציין שכשעה לאחר פתיחת המכירה, מוקד המכירות הטלפוני היה עמוס, ואתר החברה העביר את המשתמשים למערכת המתנה.



לאחר הכניסה למערכת ההמתנה, שיכולה להמשך שעות, הוקצו לקונים 10 דקות לרכישת כרטיס. הבעיה היא הייתה שהמתינו לרכישה יותר מ-39 אלף גולשים, ומספר המקומות באצטדיון הוא 30 אלף, כך שגם המתנה בתור לא הבטיחה  מקום במופע.

עומר אדם מפתיע את עדן בן זקן. צילום באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

עומר אדם בהיכל מנורה מבטחים


"הוקצה לך, או עומד להיות מוקצה לך מקום בתור", נכתב באתר 2207*. "הסיבה שאתה נמצא כעת בתור היא: או שהאתר שרצית אינו פתוח עדיין למבקרים, או שמספר רב של מבקרים מנסה להכנס לאתר בו זמנית. ניתן ללחוץ על קישורים או פרסומות בשורת הסטטוס בלי לחשוש לאבדן מקומך בתור. כשיגיע תורך תועבר אוטומטית אל האתר אליו רצית להגיע".

יש לציין כי בפעם הקודמת אחרי שהכרטיסים לשלושה מופעים של אדם נמכרו, פשטה ברשת תופעה של ספסרות. כמו בהופעות של אמנים גדולים שמגיעים באופן חד פעמי לישראל, רבים ניסו לנצל את הביקוש הגבוה וקנו כרטיסים מהקופות עם פתיחתן, ומאוחר יותר מכרו אותם בעשרות או מאות אחוזי רווח. הכרטיסים למופע שמחיריהם המקוריים נעו בין 194 ל-394 שקלים, נמכרו באתר viagogo שמציע תיווך בין מוכרים לקונים, במחירים שבין 450 ל-650 שקלים. יש לציין שתופעת הספסרות הנה לא חוקית בישראל.



נציגיו של עומר אדם מיהרו לפרסם בעמוד המכירות הרשמי הודעת אזהרה: "לקוחות יקרים, הזהרו מספסרות ברשת - אל תקנו מאתרי ספסרות. Viagogo היא הבולטת שבהם, שמשקיעה המון כסף בלפתות אתכם לקנות דרכם ולא דרך המפיץ הראשי (www.2207.co.il). אין לנו שום דרך לערוב לתוקף כרטיסים שנרכשים באתרי ספסרות – ראו הוזהרתם! אין לנו דרך לעזור למי שיגיע לאולם עם כרטיס מזויף/מסופסר מאתרים אלו".

כזכור לפני שלושה חודשים גרם הזמר עומר אדם להיסטריה גדולה ברשת, כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו, "אחרי כל השנים", איתו הופיע בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, והפעם באצטדיון סמי עופר בחיפה מול מספר שיא של 30 אלף צופים. 

המתנה לכרטיס להופעה של עומר אדם. צילום מסך
המתנה לכרטיס להופעה של עומר אדם. צילום מסך


יש להזכיר כי הכרטיסים לשלושת המופעים הקודמים נמכרו מראש. מוקדי המכירות שנפתחו באז בשעה 9:00 קרסו, וכשפתח מופע נוסף התסריט חזר על עצמו פעם נוספת. בכך, סגר אדם שישה מופעי "סולד אאוט" בהיכל, כל אחד מול 12 אלף איש.

"מחר בשעה 10 בבוקר תפתח מכירת הכרטיסים להופעה של עומר אדם באצטדיון 'סמי עופר' בחיפה, 24/5/18 אל מול 30,000 איש", נמסר אתמול בהודעה ממנהליו של הזמר. "ניתן יהיה להזמין כרטיסים בטלפון כוכבית 2207. שבוע טוב לכולם".

אם לשפוט על פי המופע הקודם, נראה שלקהל בהחלט מצפה ערב מעניין. מלך הזמר המזרחי החדש פתח ב-1.2 את המופע הראשון מתוך שישה מופעים בהיכל ומלבד ביצוע בכורה לשירו החדש "שני משוגעים", אירח הזמר בהפתעה את נינט טייב והשניים ביצעו על הבמה את הדואט ללהיטו הנודע "מאמי זה נגמר", לקול צעקות ההתלהבות מהקהל. נקווה שגם הפעם הזמר שומר כמה הפתעות בכובע.